Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

RAZLIKE U KOMUNIKOLOŠKIM PROFILIMA MENADŽERA U HRVATSKIM VELEDROGERIJAMA LIJEKOVA

Joško Sindik ; Institute for Anthropological Research, Zagreb, Croatia
Ljubica Bakić-Tomić ; Faculty of Teacher Education, University of Zagreb, Zagreb, Croatia
Ana Globočnik Žunac ; ; Effectus College for Law and Finance, Zagreb, Croatia
Sonja Uzelac ; College of Business and Management Baltazar Adam Krcelic, Zaprešić, Croatia


Puni tekst: engleski pdf 494 Kb

str. 17-26

preuzimanja: 681

citiraj


Sažetak

Predmet ovog istraživanja je kvaliteta organizacijskog ponašanja s aspekta komuniciranja u hrvatskim veledrogerijama. Glavni cilj istraživanja bio je utvrditi razlike u komunikološkim profilima menadžera u hrvatskim veledrogerijama u odnosu na spol, menadžersko obrazovanje te učenje komunikacijskih vještina. Uzorak je obuhvatio 74 menadžera hrvatskih veledrogerija srednjeg nivoa rukovođenja na području grada Zagreba. Korišten je Upitnik za mjerenje komunikološkog profila, na temelju kojeg su utvrđeni faktori razlika u navikama komunikacije menadžera u veledrogerijama na temelju varijabli: spol, menadžersko obrazovanje te učenje komunikacijskih vještina. Rezultati su pokazali da je znanje menadžera hrvatskih veledrogerija o uspješnoj i kvalitetnoj komunikaciji na osrednjoj razini razvijenosti. Nisu pronađene spolne razlike u navikama komuniciranja. Nisu pronađene ni razlike u navikama komuniciranja menadžera u odnosu na menadžersko obrazovanje škole. Jedina statistički značajna razlika pronađena je u komunikacijskom bontonu. Konačno, ne postoji statistički značajna razlika u navikama komuniciranja menadžera u odnosu na učenje komunikacijskih vještina.

Ključne riječi

razlike; komunikacijski profil; menadžeri; organizacijska komunikacija; uspješna komunikacija

Hrčak ID:

101442

URI

https://hrcak.srce.hr/101442

Datum izdavanja:

27.3.2013.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.028 *