Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Učinci sudjelovanja vrhovnog menadžmenta u integriranoj marketinškoj komunikaciji

Nina Hočevar ; PANTEA
Vesna Žabkar orcid id orcid.org/0000-0002-9331-9090 ; Ekonomska Fakulteta, Univerza v Ljubljani
Damijan Mumel orcid id orcid.org/0000-0003-4389-2267 ; Ekonomsko-poslovna fakulteta Maribor


Puni tekst: engleski pdf 537 Kb

str. 159-171

preuzimanja: 1.260

citiraj


Sažetak

U literaturi nema mnogo empirijskih dokaza o tome kako sudjelovanje vrhovnog menadžmenta u marketinškoj komunikaciji utječe na stupanj integrirane marketinške komunikacije - IMC. Istovremeno, neki autori smatraju kako bi taj odnos trebalo više istražiti. U ovom radu predstavljamo jedan od mogućih pristupa istraživanju toga odnosa. Rezultati našega istraživanja pokazuju kako se veće sudjelovanje vrhovnog menadžmenta u marketinškoj komunikaciji može povezati s višem stupnjem IMC-a. Istraživanje odnosa menadžmenta i IMC-a u samome je začetku. Savjetujemo da se ovo istraživanje koristi kao podloga za buduća istraživanja o odnosu sudjelovanja vrhovnog menadžmenta u marketinškoj komunikaciji i stupnja IMC-a.

Ključne riječi

integrirana marketinška komunikacija; IMC; menadžment; stupanj IMC-a; marketinška komunikacija

Hrčak ID:

21354

URI

https://hrcak.srce.hr/21354

Datum izdavanja:

28.12.2007.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.456 *