Market-Tržište, Vol. 19 No. 2, 2007.
Izvorni znanstveni članak
Učinci sudjelovanja vrhovnog menadžmenta u integriranoj marketinškoj komunikaciji
Nina Hočevar
; PANTEA
Vesna Žabkar
orcid.org/0000-0002-9331-9090
; Ekonomska Fakulteta, Univerza v Ljubljani
Damijan Mumel
orcid.org/0000-0003-4389-2267
; Ekonomsko-poslovna fakulteta Maribor
Sažetak
U literaturi nema mnogo empirijskih dokaza o tome kako sudjelovanje vrhovnog menadžmenta u marketinškoj komunikaciji utječe na stupanj integrirane marketinške komunikacije - IMC. Istovremeno, neki autori smatraju kako bi taj odnos trebalo više istražiti. U ovom radu predstavljamo jedan od mogućih pristupa istraživanju toga odnosa. Rezultati našega istraživanja pokazuju kako se veće sudjelovanje vrhovnog menadžmenta u marketinškoj komunikaciji može povezati s višem stupnjem IMC-a. Istraživanje odnosa menadžmenta i IMC-a u samome je začetku. Savjetujemo da se ovo istraživanje koristi kao podloga za buduća istraživanja o odnosu sudjelovanja vrhovnog menadžmenta u marketinškoj komunikaciji i stupnja IMC-a.
Ključne riječi
integrirana marketinška komunikacija; IMC; menadžment; stupanj IMC-a; marketinška komunikacija
Hrčak ID:
21354
URI
Datum izdavanja:
28.12.2007.
Posjeta: 2.521 *