Sažetak sa skupa
RAZVOJ LJUDSKIH POTENCIJALA I UČENJE ODRASLIH UZ POMOĆ INFORMACIJSKO-KOMUNIKACIJSKE TEHNOLOGIJE
Ivana Batarelo Kokić
orcid.org/0000-0002-8830-6252
; Filozofski fakultet, Sveučilište u Splitu
Sažetak
Teoretičari andragogije naglašavaju razliku u pogledima na učenje odraslih u područjima razvoja ljudskih potencijala i obrazovanja odraslih.U području razvoja ljudskih potencijala ishodi učenja odraslih vezuju se uz organizacijsko upravljanje, a u području obrazovanja odraslih ishodi se vezuju uz pojedinca. Nadalje, teoretičari andragogije naglašavaju da je u praksi područje razvoja ljudskih potencijala u skladu s andragoškom postavkom neovisnog samopoimanja (self-concept), pri čemu se neovisno samopoimanje sagledava odvojeno od drugih ciljeva obrazovanja odraslih. Provedba obrazovanja na radnom mjestu u sve većoj mjeri provodi se uz pomoć informacijsko-komunikacijske tehnologije za učenje te je u ovom radu, uz pregled literature iz područja razvoja ljudskih potencijala i obrazovanja odraslih, prikazana i literatura iz područja korištenja informacijsko-komunikacijske tehnologije u učenju. Posebna je pozornost dana istraživanjima u kojima je prikazan odnos korištenja tehnologije u učenju i pojedinčevo upravljanje učenjem. Praksu razvoja ljudskih potencijala treba uskladiti s djelotvornim obrazovanjem odraslih zbog dobrih ishoda izvedbe, čemu može pridonijeti korištenje tehnologije u učenju.
Ključne riječi
Razvoj ljudskih potencijala; obrazovanje odraslih; informacijsko-komunikacijska tehnologija; upravljanje od strane učenika
Hrčak ID:
104254
URI
Datum izdavanja:
12.12.2011.
Posjeta: 1.240 *