Skoči na glavni sadržaj

Sažetak sa skupa

NOVIH MEDIJA U CJELOŽIVOTNOM UČENJU ZAPOSLENIKA

Olivera Jurković Majić ; Zagrebačka škola ekonomije i managementa
Snježana Zbukvić Ožbolt ; Pučko otvoreno učilište Zagreb



Sažetak

Radna snaga novoga gospodarstva sastoji se od milijuna obrazovanih djelatnika koji postižu uspjeh samo onda kada informaciji dodaju vrijednost. Suvremeni djelatnici prikupljaju informacije, oblikuju ih, objašnjavaju i predstavljaju na način da odgovaraju potrebama konkretnog radnog mjesta, ali i njihovim interesima i talentima. Rad u informacijskom gospodarstvu zahtijeva visoku razinu tehničkih vještina koje će, uz pomoć medija, rezultirati višom razinom cjeloživotnog učenja.
U proteklih se nekoliko desetljeća izobrazba zaposlenika u razvijenim tržišnim gospodarstvima proširila na četiri osnovna izvora: izobrazba koja se provodi unutar poduzeća, izobrazba koju provode strukovne organizacije/udruženja, fakulteti te škole. Mnogim je djelatnicima izobrazba dio svakodnevnice koliko i njihovo prijenosno računalo.
U radu ćemo analizirati programe izobrazbe zaposlenika koji se provode uz pomoć novih medija, tzv. on-line izobrazbu, u poznatim i, globalno, uspješnim kompanijama.

Ključne riječi

Informacijsko gospodarstvo; novi mediji; on-line izobrazba; cjeloživotno učenje

Hrčak ID:

104263

URI

https://hrcak.srce.hr/104263

Datum izdavanja:

12.12.2011.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 617 *