Prethodno priopćenje
NEFORMALNO OBRAZOVANJE ODRASLIH KAO MODEL OBRAZOVANJA
Sanja Simel
orcid.org/0000-0003-2485-6068
Sažetak
Problem je rada neformalno obrazovanje odraslih u
Osijeku i Rijeci. Istraživanje obuhvaća upoznatost, uključenost i
zadovoljstvo građana neformalnim programima. Korištenjem ankete
kao instrumenta istraživanja na slučajnom uzorku od 100 građana
Osijeka i 100 građana Rijeke, rezultati su pokazali da su ispitanici
iz Rijeke više upoznati s ponudom neformalnog obrazovanja od
ispitanika iz Osijeka, koji su najvećim dijelom tek djelomično
upoznati s ponudom. Isto tako, upoznati ispitanici Osijeka i Rijeke
tek su djelomično zadovoljni raznolikošću navedene ponude. U
skladu s tim, ispitanici se iz Rijeke više uključuju u neformalne
programe od ispitanika iz Osijeka. Usprkos tome, dobiveni su
podatci pokazali da su ispitanici iz Osijeka zadovoljniji programima
u kojima su sudjelovali, dok određeni broj građana Rijeke izriče
svoje nezadovoljstvo. Ostali su rezultati prikazani kao potkrepa
dobivenim podatcima. Istraživanje je dalo jednu uopćenu sliku
„pozicije“ neformalnoga obrazovanja u gradovima Osijeku i Rijeci.
Ključne riječi
Cjeloživotno obrazovanje(učenje); neformalno obrazovanje; obrazovanje odraslih
Hrčak ID:
105158
URI
Datum izdavanja:
9.6.2011.
Posjeta: 4.478 *