Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

Neke sadržajno radne pretpostavke aktiviranja studenata u nastavnom procesu

Berislav Topić ; Stomatološka klinika Medicinskog fakulteta, Sarajevo


Puni tekst: hrvatski pdf 4.593 Kb

str. 17-24

preuzimanja: 535

citiraj


Sažetak

U uvodnom dijelu autor piše o prošlogodišnjim događajima na sveučilištima u svijetu i promjenama koje se u budućnosti očekuju na sveučilištima. Te promjene su uvjetovane naučno tehnološkom revolucijom, progresivnom industrijalizacijom i urbanizacijom društva. Cilj obrazovanja na stomatološkim fakultetima je da stomatolozi budu vrsni polivalentni praktičari, pouzdani suradnici liječnika opće prakse, dobri poznavaoci preventivnog i socijalnog aspekta svoje struke. Nastavni plan i program mora dati solidnu osnovu za postdiplomski studij. U nastavnim planovima i programima fakulteta postoji predmet »Morfologija zuba«. Autor smatra da je materija tog predmeta nedovoljna za profesionalnu kulturu budućih stomatologa. On predlaže novi kolegij, koji bi sadržavao anatomiju, histologiju, embriologiju, fiziologiju i biokemiju zubnog sistema. Taj novi kolegij nosio bi naziv »Normalna odontologija«. Autor dalje govori: o ličnosti nastavnika, o nastavi na sveučilištima, koja ne smije biti specijalistička — nastava mora biti sadržajno adekvatna, organizacijski prihvatljiva, i psihološki pogodna; o mogućnostima intenziviranja studentskih potencijala u toku nastave.

Ključne riječi

Hrčak ID:

108205

URI

https://hrcak.srce.hr/108205

Datum izdavanja:

15.3.1969.

Podaci na drugim jezicima: engleski njemački

Posjeta: 1.621 *