Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

Nekaj misli o boljšem izobraževanju studentov stomatologije

A. Logar ; Klinika za zobne bolezni, Medicinska fakulteta v Ljubljani


Puni tekst: engleski pdf 3.926 Kb

str. 128-131

preuzimanja: 385

citiraj


Sažetak

U članku se govori o boljem aktiviranju studenata stomatologije u pedagoškom procesu. U direktnom aktiviranju nastavnik dolazi u kontakt sa studentima za vrijeme vježbi i tako individualno kontaktira s njima. U indirektnom aktiviranju predmet mora biti što interesantniji za studenta. U oba slučaja svaki predmet mora biti nadogradnja prethodnog, iako se sva poglavlja ne moraju predavati. Ona, koja se dogovorno sa studentima odaberu trebaju biti sistematska. Predavanja u seminarskom obliku posebno aktiviraju studente ako ih sami studenti izvode a predavač se odredi neposredno prije početka predavanja. Po završenom predavanju razvija se diskusija, koju započinju studenti a nastavnik je usmjeruje i nadopunjava. Nepovoljna strana seminarskog načina nastave je u tome što iziskuje mnogo više vremena od klasične nastave. Autor smatra da će takva nastava biti moguća kad će stomatološki studij trajati 6 godina. Spominje se i audiovizuelni način nastave koji studenta više aktivira a vremenski ga ne preopterećuje pa nastavnik ima više vremena za naučno istraživački rad. Taj je način nastave međutim skup. lako ne možemo u potpunosti uvesti najsavremeniji način nastave ipak ćemo mnogo poboljšati nastavu, pridržavajući se spomenutih pedagoških mjera.

Ključne riječi

Hrčak ID:

108737

URI

https://hrcak.srce.hr/108737

Datum izdavanja:

15.9.1969.

Podaci na drugim jezicima: engleski njemački

Posjeta: 1.015 *