Stručni rad
Nekaj misli o boljšem izobraževanju studentov stomatologije
A. Logar
; Klinika za zobne bolezni, Medicinska fakulteta v Ljubljani
Sažetak
U članku se govori o boljem aktiviranju studenata stomatologije u pedagoškom procesu. U direktnom aktiviranju nastavnik dolazi u kontakt sa studentima za vrijeme vježbi i tako individualno kontaktira s njima. U indirektnom aktiviranju predmet mora biti što interesantniji za studenta. U oba slučaja svaki predmet mora biti nadogradnja prethodnog, iako se sva poglavlja ne moraju predavati. Ona, koja se dogovorno sa studentima odaberu trebaju biti sistematska. Predavanja u seminarskom obliku posebno aktiviraju studente ako ih sami studenti izvode a predavač se odredi neposredno prije početka predavanja. Po završenom predavanju razvija se diskusija, koju započinju studenti a nastavnik je usmjeruje i nadopunjava. Nepovoljna strana seminarskog načina nastave je u tome što iziskuje mnogo više vremena od klasične nastave. Autor smatra da će takva nastava biti moguća kad će stomatološki studij trajati 6 godina. Spominje se i audiovizuelni način nastave koji studenta više aktivira a vremenski ga ne preopterećuje pa nastavnik ima više vremena za naučno istraživački rad. Taj je način nastave međutim skup. lako ne možemo u potpunosti uvesti najsavremeniji način nastave ipak ćemo mnogo poboljšati nastavu, pridržavajući se spomenutih pedagoških mjera.
Ključne riječi
Hrčak ID:
108737
URI
Datum izdavanja:
15.9.1969.
Posjeta: 1.547 *