Izvorni znanstveni članak
Sajmovi automobila u Kraljevini Jugoslaviji kao mjesta promidžbe nacističke Njemačke
Marko Miljković
; Beograd, Srbija
Sažetak
Sajmovi automobila u nacističkoj Njemačkoj imali su posebno značenje koje je uvelike nadilazilo okvire gospodarske manifestacije, služeći i kao važno sredstvo nacističke promidžbe usmjereno prema domaćoj i stranoj javnosti. Usporedbom nastupa njemačke automobilske industrije na sajmovima automobila u Beogradu, Zagrebu i Ljubljani u drugoj polovini 1930-ih, razdoblju bliske gospodarske i političke suradnje između Kraljevine Jugoslavije i Njemačkoga Reicha, u radu se analizira na koji su način i u kojoj mjeri te manifestacije u Kraljevini Jugoslaviji postale dio mehanizma njemačke nacističke promidžbe.
Ključne riječi
automobili; sajam automobila; promidžba; beogradsko Sajmište; Zagrebački zbor; Ljubljanski velesajam
Hrčak ID:
109895
URI
Datum izdavanja:
21.10.2013.
Posjeta: 2.659 *