Acta clinica Croatica, Vol. 52. No. 1., 2013.
Izvorni znanstveni članak
Utjecaj trajne stručne izobrazbe i usavršavanja na proces sestrinske skrbi za neurološke bolesnike
Lenka Kopačević
Vesna Božan Mihelčić
Sonja Antić
Vida Demarin
Sažetak
Medicinske sestre razlikuju kontinuirani profesionalni razvoj namijenjen unapređenju karijere i osobnog razvoja od kontinuiranog profesionalnog razvoja namijenjenog unapređenju znanja i vještina. Previše zahtjeva stavlja se pred pojedinca koji se neprihvatljivo protežu na život izvan radne sredine. Studenti imaju različita očekivanja od obrazovanja. Čimbenici koji motiviraju medicinske sestre za studiranje uključuju unapređenje znanja, skrbi o bolesnicima i profesionalnih veza. Čimbenici povezani s osobnim razvojem uključuju povećanje povjerenja i otvaranje drugih mogućnosti. Motivacija za dodatno obrazovanje povezana je i s promjenom poslova, unapređivanjem prakse, unapređivanjem samopouzdanja, planova za sestrinsku karijeru i potrebnu intelektualnu stimulaciju. Razlozi zbog kojih se medicinske sestre odlučuju na daljnje obrazovanje su i želja za održavanjem kliničke stručnosti, ali i uživanje u samom studiranju. Čest razlog je i poslodavac koji očekuje da se medicinske sestre odluče na takvu vrstu usavršavanja ili ju i sami potiču.
Ključne riječi
Trajno stručno usavršavanje; Sestrinska praksa; Izobrazba; Motivacija
Hrčak ID:
110610
URI
Datum izdavanja:
1.1.2013.
Posjeta: 3.544 *