Izvorni znanstveni članak
“RANI KONTAKT S PACIJENTOM” - SPLITSKI MODEL
IVANČICA PAVLIČEVIĆ
; Katedra za obiteljsku medicinu, Medicinski fakultet Sveučilišta u Splitu, Split, Hrvatska
Sažetak
Na Medicinskom fakultetu u Splitu, u školskoj godini 2011./2012., uveden je predmet Kliničke i socijalne vještine za studente prve i druge godine. Tijekom 25 sati nastave socijalnih vještina studenti su boravili u mentorskim ordinacijama liječnika obiteljske medicine i odlazili u kućne obilaske s patronažnim sestrama. Cilj uvođenja ovog predmeta bio je omogućiti studentima da već na početku studija susretnu pacijente i njihovo okruženje; vjerovali smo da će to pridonijeti povećanju poštovanja prema struci i usvajanju komunikacijskih vještina, boljem shvaćanju pacijenta te biti dodatna motivacija za nastavak studija. Na kraju peto-dnevne nastave studenti su napisali svoje dojmove koji otkrivaju da su takav oblik nastave dobro prihvatili i da su im očekivanja bila ispunjena. Uočili su vrijednost dobre komunikacije između liječnika i pacijenta, stekli samopouzdanje i dodatnu motivaciju za nastavak studiranja. Predmet su ocijenili korisnim i neophodnim predlažući uvođenje dodatnih sati nastave.
Ključne riječi
socijalne vještine; komunikacija; rani kontakt s pacijentom; motivacija
Hrčak ID:
111243
URI
Datum izdavanja:
28.11.2013.
Posjeta: 1.885 *