Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

Emocionalne vještine u uslužnim djelatnostima: empirijski pristup

Claudia Grigore ; The Bucharest Academy of Economic Studies, Bucharest, Romania


Puni tekst: hrvatski pdf 308 Kb

str. 128-128

preuzimanja: 281

citiraj


Sažetak

Cilj ovog rada je rasvijetliti važnost emocionalnih vještina u uslužnim djelatnostima. Empirijsko istraživanje proučava način na koji se novi poslovni zahtjevi raspoređuju u rumunjskim poslovnim okvirima i omogućavaju veća očekivanja od strane klijenta. Rezultati istraživanja upućuju na to da klijenti izražavaju očekivanja
na temelju emocionalnog ulaganja, a od zaposlenika se očekuje da se njihove aktivnosti temelje upravo na tome. Prikupljanje podataka odvijalo se pomoću kvantitativnog instrumenta – upitnika koji je primijenjen na 304 osobe. Rezultati upućuju na to da osjećaji postižu veće vrijednosti jer ustanove preferiraju određene uslužne parametre
temeljene na osmijehu, ljubaznosti, prijateljskom odnosu i sreći, emocionalne prednosti koje povećavaju odanost klijenta. Rad, na temelju istraživanja, predlaže promjenu stava o emocionalnim vještinama u okviru uslužnih djelatnosti.

Ključne riječi

usluge; emocije; emocionalne vještine

Hrčak ID:

111646

URI

https://hrcak.srce.hr/111646

Datum izdavanja:

15.7.2013.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.414 *