Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

Deset pitanja vjeroučiteljima na početku vjeronaučne godine

Ante Mateljan orcid id orcid.org/0000-0001-6481-364X ; Katolički bogoslovni fakultet, Sveučilište u Splitu


Puni tekst: hrvatski pdf 604 Kb

str. 309-316

preuzimanja: 565

citiraj


Sažetak

U ovom članku autor, u obliku dijaloga s vjeroučiteljima na početku školske i vjeronaučne godine, upućuje na bitne odrednice školskog vjeronauka kao konfesionalnog vjeronauka, koji od vjeroučitelja zahtijeva vjernost pologu vjere Crkve, što je pak moguće samo uz iskreno osobno opredjeljenje za Isusa Krista kao Spasitelja, utjelovljenoga Sina Božjega. Opasnosti za konfesionalni vjeronauk u školi i za svakoga vjeroučitelja ponajprije dolaze od relativiziranja bitnih, trinitarnih, kristoloških, eklezijalnih i antropoloških datosti vjere. Načelo vjernostoi Bogu i vjernosti čovjeku u konačnici se ostvarujue u jednom te istom: vjernosti Kristu.

Ključne riječi

vjeronauk u školi; konfesionalni vjeronauk; identitet vjeroučitelja

Hrčak ID:

112470

URI

https://hrcak.srce.hr/112470

Datum izdavanja:

8.12.2011.

Podaci na drugim jezicima: engleski njemački

Posjeta: 2.111 *