Stručni rad
Deset pitanja vjeroučiteljima na početku vjeronaučne godine
Ante Mateljan
orcid.org/0000-0001-6481-364X
; Katolički bogoslovni fakultet, Sveučilište u Splitu
Sažetak
U ovom članku autor, u obliku dijaloga s vjeroučiteljima na početku školske i vjeronaučne godine, upućuje na bitne odrednice školskog vjeronauka kao konfesionalnog vjeronauka, koji od vjeroučitelja zahtijeva vjernost pologu vjere Crkve, što je pak moguće samo uz iskreno osobno opredjeljenje za Isusa Krista kao Spasitelja, utjelovljenoga Sina Božjega. Opasnosti za konfesionalni vjeronauk u školi i za svakoga vjeroučitelja ponajprije dolaze od relativiziranja bitnih, trinitarnih, kristoloških, eklezijalnih i antropoloških datosti vjere. Načelo vjernostoi Bogu i vjernosti čovjeku u konačnici se ostvarujue u jednom te istom: vjernosti Kristu.
Ključne riječi
vjeronauk u školi; konfesionalni vjeronauk; identitet vjeroučitelja
Hrčak ID:
112470
URI
Datum izdavanja:
8.12.2011.
Posjeta: 2.111 *