Acta turistica, Vol. 25 No. 1, 2013.
Izvorni znanstveni članak
MIT U TURIZMU: OD RELIGIJE, FANTAZIJE I NEISTINE DO SEMIOTIKE U VREMENU ZNAKOVA
Graham M. S. Dann
; Finnmark University College, Alta, Norway
Sažetak
Rad daje pregled osnovnih značenja riječi mit u znanosti o turizmu transponirajući uvide u mit iz tri glavne kategorije konceptualne analize: religije, fantazije/neistine i semiotike. Za svaku od kategorija najprije se navodi nekoliko rječničkih i internetskih definicija, a zatim slijede prilozi iz akademskih tekstova koji se bave ovom temom iz jednog ili više ranije spomenutih gledišta. Pregled se oslanja na tekstove Barthesa, Cohena, Danna, Dufoura, Henninga, Nötha, Selwyna, Uzzella i Williamsona. Metodom indukcije istaknuti su ključni elementi defi nicija i akademskih komentara te su potom primijenjeni na turizam.
Ključne riječi
Kategorije mita; fantazija; neistina; religija; semiotika; Barthes
Hrčak ID:
114427
URI
Datum izdavanja:
1.1.2013.
Posjeta: 3.029 *