Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

Društveno odgovorno poslovanje i CRM kao način integriranja društvene odgovornosti u marketinške aktivnosti

Anja Glavočević ; Odjel za ekonomiju Sveučilišta u Zadru
Anita Radman Peša orcid id orcid.org/0000-0003-3767-0676 ; Odjel za ekonomiju Sveučilišta u Zadru


Puni tekst: hrvatski pdf 532 Kb

str. 28-49

preuzimanja: 11.960

citiraj


Sažetak

Društveno odgovorno poslovanje (eng. Social Responsible Marketing) je suvremena poslovna praksa koju primjenjuje sve veći broj poduzeća kako u svijetu tako i u Hrvatskoj. Učinkovitu primjenu ovakve poslovne prakse osigurava dobra i etički prihvatljiva komunikacija sa svim interesno-utjecajnim skupinama pri čemu je značajna uloga marketinga kao komunikacijskog kanala. Postoji širok izbor između alternativa prema kojima poduzeća mogu poslovati društveno odgovorno, a svaka od tih alternativa nudi brojne koristi za sve uključene strane. U posljednjih nekoliko godina "društvena osjetljivost” sve više dolazi do izražaja, a upravo to je pogodovalo pojavi i sve većoj primjeni marketinga opće dobrobiti (eng. Cause Related Marketing-CRM). Marketing opće dobrobiti se smatra "win-win" situacijom prema kojoj sve uključene strane (poduzeće, neprofitna organizacija i potrošači), imaju koristi. Unatoč brojnim prednostima ne smiju se zanemariti niti potencijalni problemi koji se mogu javiti prilikom primjene marketinga opće dobrobiti.

Ključne riječi

društveno odgovorno poslovanje, marketinške strategije, marketing opće dobrobiti

Hrčak ID:

114924

URI

https://hrcak.srce.hr/114924

Posjeta: 15.151 *