Stručni rad
METODE ZA MJERENJE RAZLIČITIH OBLIKA PROMOCIJE PREKO INTERNETA
Saša Raletić
; Visoka škola strukovnih studija za menadžment i poslovne komunikacije iz Sremskih Karlovaca
Dragan Janjušić
; Visoka škola strukovnih studija za menadžment i poslovne komunikacije iz Sremskih Karlovaca
Neven Garača
; Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici
Sažetak
S obzirom na korisne informacije koje se dobivaju mjerenjem efekata promotivnih aktivnosti i na njihovo rijetko provođenje, kao i na današnji značaj interneta kao promotivnog medija, predmet rada su opće i specifične metode mjerenja efekata promotivnih aktivnosti preko interneta. Cilj rada je izdvojiti najpogodnije metode za mjerenje komunikacijskih i ekonomskih efekata različitih oblika e-promocije: unapređenja prodaje, oglašavanja, direktnog marketinga, osobne prodaje i promocije „od usta do usta“. Krajnja svrha rada ogleda se u motiviranju svih poduzeća da mjere svoje promotivne efekte, putem predloženih najpogodnijih metoda za mjerenje postignutih komunikacijskih i ekonomskih efekata.
Ključne riječi
metode za mjerenje efekata promocije; e-promocija; komunikacijski ciljevi promocije; ekonomski ciljevi promocije
Hrčak ID:
116290
URI
Datum izdavanja:
20.6.2013.
Posjeta: 3.461 *