Prethodno priopćenje
Utjecaj informacijske tehnologije na poslovnu komunikaciju
Zvonimir Jurković
Katarina Marošević
Sažetak
Poslovna komunikacija vrlo je važan dio poslovanja, organizacije i upravljačkoga sustava dok informacij
-
ska tehnologija predstavlja spregu mikroelektronike, računala, telekomunikacija i softvera, koja omogućuje
unos, obradu i distribuciju informacija. Dakle, informacijska je tehnologija jedna od ključnih generičkih
tehnologija jer prodire u sva područja gospodarstva, znanosti, društvenoga i privatnoga života i u njih
unosi radikalne promjene. Različite informacijske tehnologije i komunikacija usko su povezani. Naime,
nova, suvremena ili 2.0 poslovna komunikacija definira aktivne čimbenike u potpuno novoj okolini procesa
poslovnoga komuniciranja. Za djelotvornu uporabu novoga pristupa poslovnoj komunikaciji, potrebno je
dobro poznavanje različite komunikacijske tehnologije. Cilj rada odnosi se na prikaz sinteze informacija o
suvremenoj poslovnoj komunikaciji istraživačkoga osvrta koji daje pregled koliko informacijska tehnologija
utječe na poslovnu komunikaciju u praksi na primjeru privatnoga gospodarskoga subjekta.
Ključne riječi
poslovna komunikacija, informacijska tehnologija, komunikacijski alati, promjene, e-mediji, interaktivno okruženje
Hrčak ID:
116451
URI
Posjeta: 8.562 *