Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

Društvene mreže kao izvor vijesti u najgledanijim središnjim informativnim emisijama u Hrvatskoj

Marija Volarević ; diplomirala na Studiju novinarstva Fakulteta političkih znanosti Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
Domagoj Bebić orcid id orcid.org/0000-0002-3316-2538 ; Fakultet političkih znanosti Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 251 Kb

str. 60-74

preuzimanja: 1.419

citiraj


Sažetak

Polazeći od pretpostavke da novinari prilikom traženja vijesti ne zanemaruju ni najbrže rastući trend komunikacije – društvene mreže, ovaj je rad jedan od prvih koji istražuje korištenje društvenih mreža kao izvora vijesti u središnjim informativnim emisijama. Metodom analize sadržaja od 1. ožujka do 31. svibnja 2013. analizirani su prilozi u središnjim informativnim emisijama Hrvatske televizije (HTV) i Nove TV. Namjera ovog rada jest ispitati u kojoj mjeri društvene mreže služe kao izvor vijesti u televizijskom novinarstvu. Analizom je utvrđeno da se društvene mreže uistinu koriste kao izvor informacija te da novinari najčešće prenose vijesti s Facebooka i Twittera. Također, uočene su određene razlike u izvještavanju o događajima s društvenih mreža između HTV-a i Nove TV.

Ključne riječi

društvene mreže, televizija, novinarstvo, izvor vijesti, HTV, Nova TV

Hrčak ID:

118047

URI

https://hrcak.srce.hr/118047

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 4.013 *