Medijske studije, Vol. 4 No. 8, 2013.
Prethodno priopćenje
Društvene mreže kao izvor vijesti u najgledanijim središnjim informativnim emisijama u Hrvatskoj
Marija Volarević
; diplomirala na Studiju novinarstva Fakulteta političkih znanosti Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
Domagoj Bebić
orcid.org/0000-0002-3316-2538
; Fakultet političkih znanosti Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
Sažetak
Polazeći od pretpostavke da novinari prilikom traženja vijesti ne zanemaruju ni najbrže rastući trend komunikacije – društvene mreže, ovaj je rad jedan od prvih koji istražuje korištenje društvenih mreža kao izvora vijesti u središnjim informativnim emisijama. Metodom analize sadržaja od 1. ožujka do 31. svibnja 2013. analizirani su prilozi u središnjim informativnim emisijama Hrvatske televizije (HTV) i Nove TV. Namjera ovog rada jest ispitati u kojoj mjeri društvene mreže služe kao izvor vijesti u televizijskom novinarstvu. Analizom je utvrđeno da se društvene mreže uistinu koriste kao izvor informacija te da novinari najčešće prenose vijesti s Facebooka i Twittera. Također, uočene su određene razlike u izvještavanju o događajima s društvenih mreža između HTV-a i Nove TV.
Ključne riječi
društvene mreže; televizija; novinarstvo; izvor vijesti; HTV; Nova TV
Hrčak ID:
118047
URI
Datum izdavanja:
17.12.2013.
Posjeta: 5.762 *