Pregledni rad
Svjetska glazba u suvremenom glazbenom obrazovanju
Snježana Dobrota
; Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu Odsjek za učiteljski studij
Puni tekst: hrvatski pdf 687 Kb
str. 153-159
preuzimanja: 918
citiraj
APA 6th Edition
Dobrota, S. (2009). Svjetska glazba u suvremenom glazbenom obrazovanju. Pedagogijska istraživanja, 6 (1-2), 153-159. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/118170
MLA 8th Edition
Dobrota, Snježana. "Svjetska glazba u suvremenom glazbenom obrazovanju." Pedagogijska istraživanja, vol. 6, br. 1-2, 2009, str. 153-159. https://hrcak.srce.hr/118170. Citirano 24.11.2024.
Chicago 17th Edition
Dobrota, Snježana. "Svjetska glazba u suvremenom glazbenom obrazovanju." Pedagogijska istraživanja 6, br. 1-2 (2009): 153-159. https://hrcak.srce.hr/118170
Harvard
Dobrota, S. (2009). 'Svjetska glazba u suvremenom glazbenom obrazovanju', Pedagogijska istraživanja, 6(1-2), str. 153-159. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/118170 (Datum pristupa: 24.11.2024.)
Vancouver
Dobrota S. Svjetska glazba u suvremenom glazbenom obrazovanju. Pedagogijska istraživanja [Internet]. 2009 [pristupljeno 24.11.2024.];6(1-2):153-159. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/118170
IEEE
S. Dobrota, "Svjetska glazba u suvremenom glazbenom obrazovanju", Pedagogijska istraživanja, vol.6, br. 1-2, str. 153-159, 2009. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/118170. [Citirano: 24.11.2024.]
Puni tekst: engleski pdf 616 Kb
str. 160-160
preuzimanja: 280
citiraj
APA 6th Edition
Dobrota, S. (2009). Svjetska glazba u suvremenom glazbenom obrazovanju. Pedagogijska istraživanja, 6 (1-2), 153-159. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/118170
MLA 8th Edition
Dobrota, Snježana. "Svjetska glazba u suvremenom glazbenom obrazovanju." Pedagogijska istraživanja, vol. 6, br. 1-2, 2009, str. 153-159. https://hrcak.srce.hr/118170. Citirano 24.11.2024.
Chicago 17th Edition
Dobrota, Snježana. "Svjetska glazba u suvremenom glazbenom obrazovanju." Pedagogijska istraživanja 6, br. 1-2 (2009): 153-159. https://hrcak.srce.hr/118170
Harvard
Dobrota, S. (2009). 'Svjetska glazba u suvremenom glazbenom obrazovanju', Pedagogijska istraživanja, 6(1-2), str. 153-159. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/118170 (Datum pristupa: 24.11.2024.)
Vancouver
Dobrota S. Svjetska glazba u suvremenom glazbenom obrazovanju. Pedagogijska istraživanja [Internet]. 2009 [pristupljeno 24.11.2024.];6(1-2):153-159. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/118170
IEEE
S. Dobrota, "Svjetska glazba u suvremenom glazbenom obrazovanju", Pedagogijska istraživanja, vol.6, br. 1-2, str. 153-159, 2009. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/118170. [Citirano: 24.11.2024.]
Puni tekst: njemački pdf 616 Kb
str. 161-161
preuzimanja: 249
citiraj
APA 6th Edition
Dobrota, S. (2009). Svjetska glazba u suvremenom glazbenom obrazovanju. Pedagogijska istraživanja, 6 (1-2), 153-159. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/118170
MLA 8th Edition
Dobrota, Snježana. "Svjetska glazba u suvremenom glazbenom obrazovanju." Pedagogijska istraživanja, vol. 6, br. 1-2, 2009, str. 153-159. https://hrcak.srce.hr/118170. Citirano 24.11.2024.
Chicago 17th Edition
Dobrota, Snježana. "Svjetska glazba u suvremenom glazbenom obrazovanju." Pedagogijska istraživanja 6, br. 1-2 (2009): 153-159. https://hrcak.srce.hr/118170
Harvard
Dobrota, S. (2009). 'Svjetska glazba u suvremenom glazbenom obrazovanju', Pedagogijska istraživanja, 6(1-2), str. 153-159. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/118170 (Datum pristupa: 24.11.2024.)
Vancouver
Dobrota S. Svjetska glazba u suvremenom glazbenom obrazovanju. Pedagogijska istraživanja [Internet]. 2009 [pristupljeno 24.11.2024.];6(1-2):153-159. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/118170
IEEE
S. Dobrota, "Svjetska glazba u suvremenom glazbenom obrazovanju", Pedagogijska istraživanja, vol.6, br. 1-2, str. 153-159, 2009. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/118170. [Citirano: 24.11.2024.]
Sažetak
Glazbeno značenje ima dva aspekta. Jedan od njih se odnosi na glazbenu sintaksu, a drugi na izvanglazbene konotacije koje glazba nosi sa sobom (društvene, kulturne, religijske i političke asocijacije). U radu analiziramo fenomen svjetske glazbe i razloge njezina uvođenja u glazbenu nastavu. Iako potreba uvođenja svjetske glazbe u nastavne programe nije upitna, pri pokušaju njezine ugradnje u nastavu nailazimo na brojne prepreke. Velik broj glazbenih pedagoga osjeća nedostatak sposobnosti poučavanja glazbe iz interkulturalne perspektive zbog nedostatka znanja iz tog područja. Druga je prepreka nedostatak kvalitetnih nosača zvuka dostupnih učiteljima. S obzirom na značajnu ulogu svjetske glazbe u suvremenim glazbenim programima, sugeriramo dalja istraživanja preferencija glazbe iz djeci stranih kultura, te utjecaj različitih čimbenika, u prvom redu dobi, na formiranje takvih preferencija.
Ključne riječi
glazbeno značenje; glazbeno obrazovanje; preferencije; svjetska glazba; interkulturalno obrazovanje
Hrčak ID:
118170
URI
https://hrcak.srce.hr/118170
Datum izdavanja:
22.12.2009.
Podaci na drugim jezicima:
engleski
njemački
Posjeta: 2.931
*