Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

Integrativni model proizvodnje medijskog sadržaja tiskanih medija u multiplatformskim produkcijskim uvjetima

Darijo Čerepinko orcid id orcid.org/0000-0001-9234-9573 ; Sveučilište Sjever, Sveučilišni centar Varaždin, Varaždin
Mario Periša ; Sveučilište Sjever, Sveučilišni centar Varaždin, Varaždin
Dean Valdec orcid id orcid.org/0000-0001-6897-8601 ; Sveučilište Sjever, Sveučilišni centar Varaždin, Varaždin


Puni tekst: hrvatski pdf 521 Kb

str. 109-113

preuzimanja: 1.004

citiraj


Sažetak

Rad daje pregled proizvodnje medijskog sadržaja u multiplatformskim produkcijskim uvjetima i na temelju postojećih teorijskih spoznaja istražuje metode proizvodnje multimedijskih i cross medijskih sadržaja iz perspektive vanjskog promatrača. Istraživanje stupnja medijske konvergencije hrvatskih dnevnih listova pokazuje da proizvodnja sadržaja za pojedine platforme nije objedinjena niti se u dovoljnoj mjeri koriste mogućnosti koje pružaju nove tehnologije. Stoga se u radu predlaže novi model proizvodnje medijskog sadržaja koji bi objedinjavao pojedine faze produkcije i osigurao kvalitetnu multiplatformsku distribuciju.

Ključne riječi

multiplatformska produkcija; integrativni model; multimedijski i cross medijski sadržaji

Hrčak ID:

120091

URI

https://hrcak.srce.hr/120091

Datum izdavanja:

15.3.2014.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.196 *