Market-Tržište, Vol. 26 No. 1, 2014.
Izvorni znanstveni članak
Osobna razina orijentacije na potrošača na ruskom tržištu direktne prodaje
Alexander Rozhkov
; Graduate School of Management, St. Petersburg University, Russia
Sažetak
U suvremenom svijetu važnost orijentacije na potrošača ne smije se podcijeniti. Ona u velikoj mjeri utječe na sveukupne poslovne rezultate kao i na odvojena područja u interakciji poduzeća s potrošačem. U radu istražujemo ulogu odnosa na osobnoj razini i orijentacije na potrošača u djelatnosti direktne prodaje na ruskom tržištu. Na temelju uzorka od 6000 ispitanika iz 74 ruske regije, razvili smo model koji otkriva čimbenike koji određuju razinu orijentacije na potrošača na osobnoj razini interakcije.
Ključne riječi
orijentacija na potrošača; Rusija; direktna prodaja; osobni odnos
Hrčak ID:
123359
URI
Datum izdavanja:
24.6.2014.
Posjeta: 2.241 *