Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Osobna razina orijentacije na potrošača na ruskom tržištu direktne prodaje

Alexander Rozhkov ; Graduate School of Management, St. Petersburg University, Russia


Puni tekst: engleski pdf 230 Kb

str. 7-22

preuzimanja: 1.047

citiraj


Sažetak

U suvremenom svijetu važnost orijentacije na potrošača ne smije se podcijeniti. Ona u velikoj mjeri utječe na sveukupne poslovne rezultate kao i na odvojena područja u interakciji poduzeća s potrošačem. U radu istražujemo ulogu odnosa na osobnoj razini i orijentacije na potrošača u djelatnosti direktne prodaje na ruskom tržištu. Na temelju uzorka od 6000 ispitanika iz 74 ruske regije, razvili smo model koji otkriva čimbenike koji određuju razinu orijentacije na potrošača na osobnoj razini interakcije.

Ključne riječi

orijentacija na potrošača; Rusija; direktna prodaja; osobni odnos

Hrčak ID:

123359

URI

https://hrcak.srce.hr/123359

Datum izdavanja:

24.6.2014.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.241 *