Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Istraživanje povezanosti interne komunikacijske klime sa zadovoljstvom poslom i lojalnošću zaposlenika

Tamara Sušanj Šulentić orcid id orcid.org/0000-0002-5836-403X


Puni tekst: hrvatski pdf 293 Kb

str. 59-76

preuzimanja: 2.224

citiraj


Sažetak

Uspješna poduzeća veliku pozornost pridaju kvaliteti internih komunikacija, za koje je utvrđeno da mogu doprinijeti konkurentskoj prednosti u sve zahtjevnijoj tržišnoj utakmici. Interna komunikacija postaje ključan preduvjet stvaranju nove vrijednosti i osiguravanju zadovoljstva potrošača i zaposlenih.

Cilj ovog rada bio je utvrditi postoji li povezanost između pojedinih faktora interne komunikacijske klime te zadovoljstva i lojalnosti zaposlenih.

Podaci korišteni u radu prikupljeni su istraživanjem provedenim među zaposlenicima farmaceutskog poduzeća. Oni su prikupljeni neposredno nakon strateških promjena koje su nastale kao posljedica promjena vlasničke strukture i nove organizacijske kulture poduzeća. Provedena faktorska analiza upućuje na postojanje 5 ključnih faktora komunikacijske klime, a to su: Percipirana informiranost zaposlenih o korporativnim aktivnostima, Zadovoljstvo suradnicima, Percipirana stabilnost posla, Percipirani značaj radnog mjesta u organizaciji i Percipirani osjećaj nepravde. Regresijskom analizom utvrđena je pozitivna povezanost kvalitetne komunikacijske klime sa zadovoljstvom poslom i lojalnošću zaposlenih u uvjetima strateških organizacijskih promjena, što je značajna informacija svima koji imaju dvojbe oko načina komuniciranja strateških promjena u poduzeću.

Ključne riječi

interne komunikacije; komunikacijska klima; zadovoljstvo zaposlenih; strateške promjene; lojalnost zaposlenika

Hrčak ID:

123370

URI

https://hrcak.srce.hr/123370

Datum izdavanja:

24.6.2014.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 4.334 *