Market-Tržište, Vol. 26 No. 1, 2014.
Prethodno priopćenje
Modeliranje studentske lojalnosti
Lerbin R. Aritonang R.
; Economics Faculty, Tarumanagara University, Indonesia
Sažetak
Iz marketinške perspektive lojalnost studenta ključni je cilj mnogih institucija visokog obrazovanja. Naime, lojalnost studentske populacije izvor je konkurentske prednosti. Svrha ovoga istraživanja jest razviti empirijski model koji povezuje lojalnost studenta s njegovim zadovoljstvom, povjerenjem i društvenim poistovjećivanjem s institucijom. Podaci su prikupljeni na uzorku od 226 studenata preddiplomskog studija menadžmenta i računovodstva s Ekonomskog fakulteta Tarumanahgara sveučilišta u Jakarti, Indonezija. Provedeno je empirijsko istraživanje kako bi se predloženi model potvrdio na temelju mjerenja pouzdanosti i valjanosti kao i putem testiranja značajnosti strukture odnosa korištenjem regresijske analize. Rezultati upućuju da su zadovoljstvo, povjerenje i društveno poistovjećivanje pozitivni i značajni prediktori lojalnosti, a povjerenje posreduje u odnosu između zadovoljstva i lojalnosti. Na temelju rezultata predlažu se menadžerske implikacije i pravci budućih istraživanja.
Ključne riječi
lojalnost; zadovoljstvo; povjerenje; društveno poistovjećivanje
Hrčak ID:
123371
URI
Datum izdavanja:
24.6.2014.
Posjeta: 3.231 *