Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

Percepcija studenata o ulozi nastavnog i administrativnog osoblja pri procjeni kvalitete usluga poslovnog obrazovanja

Maja Arslanagić-Kalajdžić orcid id orcid.org/0000-0002-4954-782X ; Sveučilište u Sarajevu, Ekonomski fakultet u Sarajevu
Selma Kadić-Maglajlić ; Sveučilište u Sarajevu, Ekonomski fakultet u Sarajevu
Muris Čičić ; Sveučilište u Sarajevu, Ekonomski fakultet u Sarajevu


Puni tekst: engleski pdf 186 Kb

str. 93-108

preuzimanja: 873

citiraj


Sažetak

U fokusu su ovog rada dimenzije mjerenja koncepta percipirane kvalitete usluga poslovnih škola. Predložena je modificirana SERVQUAL skala za mjerenje očekivane i percipirane kvalitete, pri čemu su zaposlenici poslovnih škola podijeljeni u dvije grupe, tj. nastavnike i administrativno osoblje, te su te dvije grupe i ocijenjene posebno. Tako prilagođeni mjerni instrument predstavlja alat za usporedivu ocjenu kvalitete usluga na poslovnim školama. Empirijski podaci prikupljeni su od studenata preddiplomskog studija u okruženju gospodarstva u razvoju. Ukupno 282 prikupljena odgovora koristila su se za ocjenu predloženog modela i za testiranje razlika između očekivane i percipirane kvalitete usluge poslovnih škola. Rezultati idu u prilog korisnosti predložene adaptirane SERVQUAL skale. Zbog toga ovaj rad doprinosi postojećoj literaturi putem rezultata istraživanja o kvaliteti usluge u obrazovnom kontekstu.

Ključne riječi

kvaliteta usluge; SERVQUAL; visoko obrazovanje; nastavno osoblje; administrativno osoblje

Hrčak ID:

123380

URI

https://hrcak.srce.hr/123380

Datum izdavanja:

24.6.2014.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.774 *