Market-Tržište, Vol. 26 No. 1, 2014.
Prethodno priopćenje
Percepcija studenata o ulozi nastavnog i administrativnog osoblja pri procjeni kvalitete usluga poslovnog obrazovanja
Maja Arslanagić-Kalajdžić
orcid.org/0000-0002-4954-782X
; Sveučilište u Sarajevu, Ekonomski fakultet u Sarajevu
Selma Kadić-Maglajlić
; Sveučilište u Sarajevu, Ekonomski fakultet u Sarajevu
Muris Čičić
; Sveučilište u Sarajevu, Ekonomski fakultet u Sarajevu
Sažetak
U fokusu su ovog rada dimenzije mjerenja koncepta percipirane kvalitete usluga poslovnih škola. Predložena je modificirana SERVQUAL skala za mjerenje očekivane i percipirane kvalitete, pri čemu su zaposlenici poslovnih škola podijeljeni u dvije grupe, tj. nastavnike i administrativno osoblje, te su te dvije grupe i ocijenjene posebno. Tako prilagođeni mjerni instrument predstavlja alat za usporedivu ocjenu kvalitete usluga na poslovnim školama. Empirijski podaci prikupljeni su od studenata preddiplomskog studija u okruženju gospodarstva u razvoju. Ukupno 282 prikupljena odgovora koristila su se za ocjenu predloženog modela i za testiranje razlika između očekivane i percipirane kvalitete usluge poslovnih škola. Rezultati idu u prilog korisnosti predložene adaptirane SERVQUAL skale. Zbog toga ovaj rad doprinosi postojećoj literaturi putem rezultata istraživanja o kvaliteti usluge u obrazovnom kontekstu.
Ključne riječi
kvaliteta usluge; SERVQUAL; visoko obrazovanje; nastavno osoblje; administrativno osoblje
Hrčak ID:
123380
URI
Datum izdavanja:
24.6.2014.
Posjeta: 2.429 *