Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

Simulacijski model prometno ovisnih signalnih uređaja

Nithya Swaminathan
Nithyanandhan Rathinavel
Senthurkumar Duraisamy
Gunasekaran Karuppanan


Puni tekst: hrvatski pdf 1.814 Kb

str. 635-642

preuzimanja: 672

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 1.774 Kb

str. 635-642

preuzimanja: 2.022

citiraj


Sažetak

U većini gradova u Indiji koriste se semafori s fiksnom duljinom ciklusa, a promet se regulira ručno u satima vršnog prometa. Strategije koje se sada koriste u indijskim gradovima ne omogućuju bitno smanjenje vremena kašnjenja vozila. Prometno-ovisno upravljanje prometom omogućuje primjenu strategija za trenutno usklađivanje sa stvarnim uvjetima u prometu. Simulacijski model za gradnju cestovne arterije u Chennai-ju razvijen je primjenom prometno-ovisnog sustava upravljanja prometom koji otkriva prisustvo vozila na raskrižju i u skladu s time mijenja duljinu ciklusa. Rezultati simulacije uspoređeni su s postojećim stanjem da bi se uočile prednosti prometno-ovisnog upravljanja.

Ključne riječi

prometno ovisno upravljanje prometom; fiksna duljina ciklusa; simulacija VISSIM-om; kašnjenje; koordinacija

Hrčak ID:

125586

URI

https://hrcak.srce.hr/125586

Datum izdavanja:

28.7.2014.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 3.619 *