Ekonomski pregled, Vol. 65 No. 4, 2014.
Prethodno priopćenje
ČIMBENICI OČEKIVANE I DOŽIVLJENE VRIJEDNOSTI ZA POTROŠAČA: PRIMJER TURISTIČKE DESTINACIJE DUBROVNIK
Irena Pandža Bajs
Sažetak
S teorijskog aspekta osnovni cilj rada je analizirati postavke očekivane i doživljene vrijednosti u okviru koncepta percipirane vrijednosti za potrošača i njene uloge u marketingu, dok je empirijski cilj istražiti čimbenike koje utječu na definiranje očekivane i doživljene vrijednosti turističke destinacije. Teorijske postavke u radu su testirane na primjeru turističke destinacije i sukladno tome definiran je model očekivane i doživljene vrijednosti za hrvatsku turističku destinaciju, Dubrovnik. Model je testiran primjenom konfirmatorne faktorske analize u AMOS programu. Rezultati istraživanja pokazuju značajan utjecaj dimenzija očekivanog izgleda destinacije i reputacije na očekivanu vrijednost što određuje ponašanje turista prilikom njegovog odabira koju destinaciju posjetiti, dok na procjenu doživljene vrijednosti najviše utječe doživljena kvaliteta turističkih usluga, nakon čega slijedi i doživljeni izgled destinacije.
Ključne riječi
očekivana vrijednost; doživljena vrijednost; upravljanje marketingom; turistička destinacija
Hrčak ID:
126358
URI
Datum izdavanja:
4.9.2014.
Posjeta: 2.526 *