Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

Analiza tržišta kozmetičkih proizvoda u Hrvatskoj

Nataša Malenica ; Golden star j.d.o.o., Zagreb, Hrvatska
Boris Dorbić ; Veleučilište Marko Marulić u Kninu, Knin, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski doc 3.061 Kb

str. 55-64

preuzimanja: 6.302

citiraj


Sažetak

Kozmetička industrija predstavlja vrlo bitnu industrijsku granu. Upotreba proizvoda za osobnu higijenu, parfema i kozmetičkih proizvoda seže u daleku prošlost. Tehnološki napredak i stalne inovacije glavna su obilježja moderne kozmetičke industrije. Industrijski lideri stalno rade na novim proizvodima ili na poboljšanju postojećih. Ono što najviše karakterizira kozmetičku industriju su neprestana ulaganja u inovacije. Putem ankete će se ispitati stanje na tržištu kozmetičkih proizvoda. U Hrvatskoj je Beiersdorf jedan od lidera po pitanju prodaje kozmetičkih proizvoda. Drogerie markt drogerije (DM), odnosno privatne robne marke kompanije ozbiljno konkuriraju Beiersdorfu.

Ključne riječi

kozmetička industrija; tržište; inovacije; promidžba; prirodni prouzvodi

Hrčak ID:

126989

URI

https://hrcak.srce.hr/126989

Datum izdavanja:

2.6.2014.

Posjeta: 9.874 *