Medijske studije, Vol. 5 No. 9, 2014.
Prethodno priopćenje
Uloga institucija za učenje na daljinu u razvoju novinarskih vještina: preliminarni nalazi iz novinarske perspektive
Sofia Iordanidou
; Communication and new Journalism, Open University of Cyprus, Cipar
Lida Tsene
; Communication and new Journalism, Open University of Cyprus, Cipar
Sažetak
Ovaj rad donosi preliminarne rezultate istraživanja u tijeku koje je fokusirano na proučavanje alata i procedura za učenje na daljinu. S obzirom na to da se svijet oko nas stalno mijenja, takvi alati i procedure mogu pomoći medijskim stručnjacima u boljoj prilagodbi. Autori nastoje definirati suvremenu ulogu i profil novinara te uočiti kako se njihov položaj promijenio pod pritiskom, ali i mogućnostima, novih tehnologija i globalne financijske krize. U istraživanju su se koristile kvantitativne i kvalitativne metode istraživanja, što uključuje dubinske intervjue s grčkim i ciparskim novinarima te online anketu upućenu novinarima i komunikacijskim stručnjacima. Autori proučavaju razvoj programa cjeloživotnog učenja, njihov utjecaj i rezultate s naglaskom na institucije za učenje na daljinu. Rezultati ovog istraživanja vode do zaključaka o potrebi restrukturiranja novinarskog obrazovanja i kurikula kroz uvođenje novih vještina. Čini se da je cjeloživotno učenje, u formi učenja na daljinu, prioritet za većinu novinara kako bi se prilagodili sadašnjem medijskom krajoliku.
Ključne riječi
učenje na daljinu; obrazovanje; novinarstvo; digitalni mediji; cjeloživotno učenje
Hrčak ID:
127714
URI
Datum izdavanja:
5.6.2014.
Posjeta: 2.320 *