Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

Uloga institucija za učenje na daljinu u razvoju novinarskih vještina: preliminarni nalazi iz novinarske perspektive

Sofia Iordanidou ; Communication and new Journalism, Open University of Cyprus, Cipar
Lida Tsene ; Communication and new Journalism, Open University of Cyprus, Cipar


Puni tekst: engleski pdf 283 Kb

str. 43-59

preuzimanja: 754

citiraj


Sažetak

Ovaj rad donosi preliminarne rezultate istraživanja u tijeku koje je fokusirano na proučavanje alata i procedura za učenje na daljinu. S obzirom na to da se svijet oko nas stalno mijenja, takvi alati i procedure mogu pomoći medijskim stručnjacima u boljoj prilagodbi. Autori nastoje definirati suvremenu ulogu i profil novinara te uočiti kako se njihov položaj promijenio pod pritiskom, ali i mogućnostima, novih tehnologija i globalne financijske krize. U istraživanju su se koristile kvantitativne i kvalitativne metode istraživanja, što uključuje dubinske intervjue s grčkim i ciparskim novinarima te online anketu upućenu novinarima i komunikacijskim stručnjacima. Autori proučavaju razvoj programa cjeloživotnog učenja, njihov utjecaj i rezultate s naglaskom na institucije za učenje na daljinu. Rezultati ovog istraživanja vode do zaključaka o potrebi restrukturiranja novinarskog obrazovanja i kurikula kroz uvođenje novih vještina. Čini se da je cjeloživotno učenje, u formi učenja na daljinu, prioritet za većinu novinara kako bi se prilagodili sadašnjem medijskom krajoliku.

Ključne riječi

učenje na daljinu; obrazovanje; novinarstvo; digitalni mediji; cjeloživotno učenje

Hrčak ID:

127714

URI

https://hrcak.srce.hr/127714

Datum izdavanja:

5.6.2014.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.320 *