Izvorni znanstveni članak
DRUŠTVENI MARKETING I MEĐUGENERACIJSKI DIJALOG – NOVI ISTRAŽIVAČKI PRISTUPI U RIJEŠAVANJU PARTNERSKIH I KOMUNIKACIJSKIH ODNOSA
Nataša Demšar Pečak
; Alma Mater Europaea, Maribor, Slovenija
Marija Ovsenik
; Alma Mater Europaea, Maribor, Slovenija
Sažetak
Članak isprepliće dva različita područja znanosti gdje možemo vidjeti kako su zapravo jako povezane. Prvo je područje partnerskih odnosa vezano na međugeneracijski dijalog, a drugo područje je društveni marketing. Prema našim saznanjima, ovo istraživačka problematika je gotovo nezamijećena u literaturi.Svrha društvenog marketinga je promijeniti različite društveno nepoželjne, neprihvatljive i štetne načine ponašanja.Pitanje partnerstva je po svojoj prirodi jedan je od najčešćih, jer se puno partnera srame otkriti svoje probleme.Članak je usmjeren na promjenu ponašanja partnera i ostalih članova obitelji iz koje je potrebno promijeniti duboko ukorijenjene uvjerenja i obrasce ponašanja ili načina ponašanja koje se prenose s generacije na generaciju. Međugeneracijski prijenos je jedna dimenzija šireg koncepta međugeneracijskih odnosa. Kroz međugeneracijski dijalog ljudi iz različitih generacija mogu naučiti nove stvari zajedno, uče jedni od drugih, ili učiti jedni druge. Ovaj članak opisuje kako je moguće primjeniti društveni marketing na relevantna pitanja unutar braka i u području obitelji. To također predstavlja studiju čiji je cilj utvrditi je li društveni marketing je pravo intervencije i motivacijski pristup rješavanju problema u odnosima partnera (ciljna skupina), koji su suočeni s problemima kao što su međusobni sukobi, neadekvatne komunikacije, problem otuđenja, emocionalno odvajanje, brak, nevjera, razne ovisnosti, mentalno ili fizičko nasilje i problemi u odgoju djece.
Ključne riječi
društveni marketing; partnerski odnos; međugeneracijska dijalog; preventivni programi; međugeneracijska transmisija; obrazaca ponašanja
Hrčak ID:
127958
URI
Datum izdavanja:
30.9.2014.
Posjeta: 2.199 *