Izvorni znanstveni članak
Tvorba riječi i reklamni diskurs
Kristian Lewis
orcid.org/0000-0002-9202-9702
; Institut za hrvatski jezik i jezikoslovlje
Barbara Štebih Golub
orcid.org/0000-0003-2192-2947
; Institut za hrvatski jezik i jezikoslovlje
Sažetak
U radu se donose rezultati istraživanja provedenoga na korpusu reklamnih tekstova te radijskih i televizijskih spotova prikupljenom od 2009. do 2013. godine. U središtu zanimanja su rječotvorbeni postupci kojima se reklamne poruke oblikuju. Analizom je utvrđeno da se radi stvaranja efekta začudnosti u primatelja poruke primjenjuju netipični tvorbeni postupci kao što su grafoderivacija i stapanje. S obzirom na njihovo mjesto u leksičkome sustavu, takve su tvorenice poseban tip prigodnica, tzv. reklamni okazionalizmi.
Ključne riječi
tvorba riječi; reklamni diskurs; grafoderivati; stopljenice; reklamni okazionalizmi
Hrčak ID:
128131
URI
Datum izdavanja:
28.10.2014.
Posjeta: 4.150 *