Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

Battleship (2012): Potencijal znanstvenofantastičnog filma za diseminaciju regrutacijskog marketinga

Dinko Štimac


Puni tekst: hrvatski pdf 138 Kb

str. 59-73

preuzimanja: 874

citiraj


Sažetak

Tekst nastoji analizirati američki znanstvenofantastični film Battleship (2012. godina, režirao Peter Berg) u kontekstu regrutacijske marketinške kampanje Ratne mornarice SAD-a. Motivacija za takav pristup naglašeno je povoljan prikaz Ratne mornarice SAD-a u filmu Battleship, ali i dokumentirani opsežni angažman mornarice u produkciji filma. Analizira se uspoređivanjem izoliranih ključnih mjesta regrutacijskih oglasa na internetskoj stranici Ratne mornarice SAD-a s načinom na koji ta ista mjesta obrađuje Battleship. Osim toga, nastoji se proširiti kontekst kroz kratki teorijski uvid u mogućnosti masovnog medija filma, tj. znanstvenofantastičnog filma da prenese regrutacijsku poruku, a posebno imajući u vidu da su ciljana populacija mladi od 17 do 34. Zaključno, upozorava se na moć američkog filma da čistom činjenicom svoje globalne rasprostranjenosti nameće svoj pogled na vojsku i rat, ne samo potencijalnim regrutima u SAD-u, nego i globalno.

Ključne riječi

All Volunteer Force; Battleship; mediji; propaganda; Ratna mornarica SAD-a; regrutacija; znanstvenofantastični film

Hrčak ID:

129231

URI

https://hrcak.srce.hr/129231

Datum izdavanja:

30.5.2014.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.088 *