Učenje za poduzetništvo, Vol. 1 No. 1, 2011.
Izvorni znanstveni članak
Poduzetna obrazovna institucija u segmentu visokog obrazovanja
Andrijana Kos
orcid.org/0000-0002-1441-0321
; Međimursko veleučilište u Čakovcu,Čakovec, Hrvatska
Mirjana Trstenjak
orcid.org/0000-0001-9656-211X
; Međimursko veleučilište u Čakovcu,Čakovec, Hrvatska
Vesna Sabol-Opačić
; Hotel Park, Čakovec, Hrvatska
Sažetak
Segment visokog obrazovanja u ukupnoj obrazovnoj strukturi mora težiti poduzetnosti. No obrazovne institucije ne znaju kojim smjerom krenuti jer njihova uloga još uvijek nije definirana, za razliku od ostalih gospodarskih subjekata. Da bi visokoobrazovna institucija bila poduzetna mora identificirati svoju ciljnu skupinu, prepoznati njihove potrebe te ih zadovoljiti pomoću vlastitih resursa i suradnjom s gospodarstvenicima. Visokoobrazovne institucije mogu sudjelovati u izradi i provođenju projekata Europske unije putem kojih će steći potrebno iskustvo i ostvariti partnerstvo s ostalim institucijama. U svoje područje izučavanja može uključiti gospodarske subjekte s ciljem aktiviranja svojih studenata za sudjelovanje u praksi. Važno je da visokoobrazovne institucije svojim djelovanjem u zajednici stvore pozitivan imidž koji će biti osnova njihovog daljnjeg razvoja prema poduzetnoj obrazovnoj instituciji.
Ključne riječi
visokoobrazovna institucija; suradnja; gospodarski subjekti; marketinška komunikacija
Hrčak ID:
130092
URI
Datum izdavanja:
1.6.2011.
Posjeta: 2.019 *