Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Znanje stranih jezika kao jedna od ključnih poduzetničkih kompetencija

Antonela Šimunović ; Obrazovna grupa Zrinski, Zagreb, Hrvatska
Ivana Letica ; Obrazovna grupa Zrinski, Zagreb, Hrvatska
Ksenija Halter ; Obrazovna grupa Zrinski, Zagreb, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 186 Kb

str. 271-277

preuzimanja: 1.948

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 186 Kb

str. 271-277

preuzimanja: 294

citiraj


Sažetak

Poznavanje jednog ili više stranih jezika osnova je uspješnog poslovanje u međunarodnom okruženju. Ovim radom prikazat će se kako nepoznavanje stranih jezika koči poduzetničku proaktivnost te negativno utječe na uspješnost poslovanja. Nadalje, radom će se definirati koje ključne jezične kompetencije uspješan poduzetnik mora imati te kako se te kompetencije mogu steći služeći se interaktivnim metodama poučavanja poslovnog stranog jezika uz poseban naglasak na korištenje analize slučaja (engl. case study). Osim toga, pokazat će se da učenje poslovnog stranog jezika ne znači samo usvajanje poslovnog vokabulara i potrebne terminologije, već je riječ o puno kompleksnijem procesu koji obuhvaća širok spektar znanja i komunikacijskih vještina. Sve navedeno autori će potkrijepiti primjerom dobre prakse te pokazati jedan od modela učenja stranih jezika u okviru obrazovanja za poduzetništvo.

Ključne riječi

poslovni strani jezici; poduzetništvo; kompetencije

Hrčak ID:

130159

URI

https://hrcak.srce.hr/130159

Datum izdavanja:

1.6.2011.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 3.342 *