Učenje za poduzetništvo, Vol. 1 No. 1, 2011.
Izvorni znanstveni članak
Znanje stranih jezika kao jedna od ključnih poduzetničkih kompetencija
Antonela Šimunović
; Obrazovna grupa Zrinski, Zagreb, Hrvatska
Ivana Letica
; Obrazovna grupa Zrinski, Zagreb, Hrvatska
Ksenija Halter
; Obrazovna grupa Zrinski, Zagreb, Hrvatska
Sažetak
Poznavanje jednog ili više stranih jezika osnova je uspješnog poslovanje u međunarodnom okruženju. Ovim radom prikazat će se kako nepoznavanje stranih jezika koči poduzetničku proaktivnost te negativno utječe na uspješnost poslovanja. Nadalje, radom će se definirati koje ključne jezične kompetencije uspješan poduzetnik mora imati te kako se te kompetencije mogu steći služeći se interaktivnim metodama poučavanja poslovnog stranog jezika uz poseban naglasak na korištenje analize slučaja (engl. case study). Osim toga, pokazat će se da učenje poslovnog stranog jezika ne znači samo usvajanje poslovnog vokabulara i potrebne terminologije, već je riječ o puno kompleksnijem procesu koji obuhvaća širok spektar znanja i komunikacijskih vještina. Sve navedeno autori će potkrijepiti primjerom dobre prakse te pokazati jedan od modela učenja stranih jezika u okviru obrazovanja za poduzetništvo.
Ključne riječi
poslovni strani jezici; poduzetništvo; kompetencije
Hrčak ID:
130159
URI
Datum izdavanja:
1.6.2011.
Posjeta: 3.342 *