Učenje za poduzetništvo, Vol. 1 No. 1, 2011.
Izvorni znanstveni članak
Uloga obrazovanja u stvaranju kulture poduzetnosti
Ksenija Vuković
orcid.org/0000-0002-1874-8119
; Fakultet organizacije i informatike Varaždin,Sveučilište u Zagrebu,Varaždin, Hrvatska
Irena Kedmenec
; Fakultet organizacije i informatike Varaždin,Sveučilište u Zagrebu,Varaždin, Hrvatska
Jelena Horvat
; Fakultet organizacije i informatike Varaždin,Sveučilište u Zagrebu,Varaždin, Hrvatska
Dina Korent
; Fakultet organizacije i informatike Varaždin,Sveučilište u Zagrebu,Varaždin, Hrvatska
Sažetak
Smještajući poduzetništvo u širi društveni kontekst, ne samo ekonomski, budući da poduzetnici imaju svoju istaknutu društvenu, kao i ekonomsku ulogu, pitamo se što je moguće učiniti institucionalno, sa stajališta obrazovne institucije, kako bi se napravili koraci naprijed prema korištenju poduzetništva kao važnog faktora ekonomskog rasta i tretiranju samog poduzetništva kao ekonomske i društvene vrijednosti. Polazeći od apstraktnijih pojmova (poput vrijednosti i uvjerenja) prema poduzetničkoj stvarnosti, uočava se logički slijed i poveznica između vrijednosti, stavova, motiva, poduzetničkog ponašanja, obrazovanja i aktivnosti vezanih uz poduzetničke pothvate. U članku istražujemo stavove studenata diplomskog studija Ekonomika poduzetništva Fakulteta organizacije i informatike u Varaždinu o poduzetnicima, poduzetništvu kao društvenoj vrijednosti, bitnim faktorima uspjeha u poduzetništvu, usklađivanju poduzetništva i obiteljskog života, toleranciji na neuspjeh poduzetnika te namjerama studenata da postanu poduzetnici.
Ključne riječi
poduzetničko obrazovanje; kultura poduzetnosti; studij poduzetništva Varaždin
Hrčak ID:
130162
URI
Datum izdavanja:
1.6.2011.
Posjeta: 2.487 *