Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Uloga obrazovanja u stvaranju kulture poduzetnosti

Ksenija Vuković orcid id orcid.org/0000-0002-1874-8119 ; Fakultet organizacije i informatike Varaždin,Sveučilište u Zagrebu,Varaždin, Hrvatska
Irena Kedmenec ; Fakultet organizacije i informatike Varaždin,Sveučilište u Zagrebu,Varaždin, Hrvatska
Jelena Horvat ; Fakultet organizacije i informatike Varaždin,Sveučilište u Zagrebu,Varaždin, Hrvatska
Dina Korent ; Fakultet organizacije i informatike Varaždin,Sveučilište u Zagrebu,Varaždin, Hrvatska


Puni tekst: engleski pdf 299 Kb

str. 297-310

preuzimanja: 801

citiraj

Puni tekst: hrvatski pdf 299 Kb

str. 297-310

preuzimanja: 453

citiraj


Sažetak

Smještajući poduzetništvo u širi društveni kontekst, ne samo ekonomski, budući da poduzetnici imaju svoju istaknutu društvenu, kao i ekonomsku ulogu, pitamo se što je moguće učiniti institucionalno, sa stajališta obrazovne institucije, kako bi se napravili koraci naprijed prema korištenju poduzetništva kao važnog faktora ekonomskog rasta i tretiranju samog poduzetništva kao ekonomske i društvene vrijednosti. Polazeći od apstraktnijih pojmova (poput vrijednosti i uvjerenja) prema poduzetničkoj stvarnosti, uočava se logički slijed i poveznica između vrijednosti, stavova, motiva, poduzetničkog ponašanja, obrazovanja i aktivnosti vezanih uz poduzetničke pothvate. U članku istražujemo stavove studenata diplomskog studija Ekonomika poduzetništva Fakulteta organizacije i informatike u Varaždinu o poduzetnicima, poduzetništvu kao društvenoj vrijednosti, bitnim faktorima uspjeha u poduzetništvu, usklađivanju poduzetništva i obiteljskog života, toleranciji na neuspjeh poduzetnika te namjerama studenata da postanu poduzetnici.

Ključne riječi

poduzetničko obrazovanje; kultura poduzetnosti; studij poduzetništva Varaždin

Hrčak ID:

130162

URI

https://hrcak.srce.hr/130162

Datum izdavanja:

1.6.2011.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.018 *