Učenje za poduzetništvo, Vol. 2 No. 2, 2012.
Izvorni znanstveni članak
Mladi, poduzetništvo i Alisa u zemlji čudesa
Martina Klepić Novalija
; PULIS Poslovne usluge d.o.o
Sažetak
Baveći se poslovnim procesima više od 20 godina u Hrvatskoj i izvan Hrvatske, promatram promjenu okruženja. Danas biti poduzetnik znači nešto posve drugačije. Svakodnevna edukacija neophodna je za uspjeh na tržištu. Istodobno, napredak tehnologije nije donio kvalitetniju komunikaciju jer kako onda objasniti da danas u doba softvera i hardvera mladi nisu svjesni svoga okruženja, ne znaju što ih očekuje kada izađu iz škole ni koje su njihove mogućnosti. Ovaj rad prikazuje što mladima nismo pružili, a možemo i trebamo pružiti. Mladi trebaju kvalitetnije informacije, bolju komunikaciju, poticaje za usavršavanje i kontakt sa stvarnim svijetom. U članku autorica prikazuje predodžbe mladih o poduzetništvu, njihovom okruženju i njima samima.
Ključne riječi
poduzetništvo; mladi; obrazovanje; osnovna škola; srednja škola; društvena kretanja
Hrčak ID:
130234
URI
Datum izdavanja:
1.12.2012.
Posjeta: 1.917 *