Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Komunikacija poduzetnika i medija

Pavao Ivić ; Sveučilište u Zadru, Odjel za turizam i komunikacijske znanosti, Zadar, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 196 Kb

str. 117-122

preuzimanja: 947

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 196 Kb

str. 117-122

preuzimanja: 247

citiraj


Sažetak

Mediji su moćni, medijima vlada profitna logika – informacija je postala roba. Sadržaji su sve više pod pritiskom komercijalizacije, što je velikim dijelom rezultat novih vlasničkih odnosa, interesa i utjecaja oglasne industrije. Mediji imaju moć stvaranja slike svijeta, ali tematika kojom se pretežito bave razlikuje se od tema koje šira javnost doživljava potrebitim, razložnim i presudnim. Tu se, prije svega, misli na socijalne teme i „malog čovjeka“- poduzetnika, koji postupno nestaje iz medija. U gospodarskom razvoju poduzetništvo ima prioritetnu ulogu, tako da je od iznimne važnosti utjecaj medija na poduzetničke aktivnosti, posebno u stvaranju povoljne poduzetničke klime. Poduzetnici u Hrvatskoj imaju brojne probleme po pitanju opstanka i razvoja na ovim nemirnim i vrlo nesigurnim tržišnim prostorima i vremenima. Zbog toga se pred medije stavlja zahtjevan zadatak - zadržati dignitet i izbjeći senzacionalizam te aktivno sudjelovati u razvoju poduzetništva. Ispitivanje utjecaja medija na poduzetničke aktivnosti, kao i na općedruštveni razvoj nije jednostavno jer se radi o vrlo dinamičnoj gospodarskoj kategoriji koja vrlo brzo i jasno odražava sve promjene u uvjetima poslovanja i poremećaja kriznog komuniciranja.

Ključne riječi

mediji; poduzetnik; tržište

Hrčak ID:

130259

URI

https://hrcak.srce.hr/130259

Datum izdavanja:

1.12.2012.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.971 *