Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Važnost ženskog poduzetništva

Kelly Ng-Lun
Natasha Shahbaz
Nuray Ozbay


Puni tekst: hrvatski pdf 296 Kb

verzije

str. 39-48

preuzimanja: 3.550

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 296 Kb

verzije

str. 39-48

preuzimanja: 623

citiraj


Sažetak

Žensko poduzetništvo je prepoznato kao važan element gospodarskog rasta i učinkovita metoda postizanja demokratskog društva utemeljenog na osnaživanju žena jednakosti spolova. Nužno je osigurati poslove za veći broj žena kako bi se izgradilo poduzetničko okruženje zasnovano na jednakim prilikama za oba spola. Stopa zaposlenosti žena u Turskoj iznosi 26%, a ženskog poduzetništva 6%, što je ispod prosjeka u odnosu na EU i OECD. Poduzetništvo osnažuje žene i dovodi do pozitivnih promjena u gospodarstvu i društvu. Žensko poduzetništvo ima moć transformacije gospodarstva i društva budući da stvara nova radna mjesta i nove sektore te donosi inovativnost, kreativnost i raznolikost. Osim toga, ženske nevladinih udruga osnažuju poduzetnice na mnogim poljima. One s jedne strane trebaju osnažiti poduzetnice, a s druge strane promijeniti društvo ukidajući tradicionalnu patrijarhalnu obiteljsku strukturu. Poduzetnice u Turskoj se, međutim, još uvijek suočavaju s preprekama. Usprkos činjenici da žensko poduzetništvo ima značajan potencijal, potrebno je podrobno analizirati prijetnje i prilike s kojima se poduzetnice susreću kako bi se moglo strateški ulagati u ovaj potencijal. Temeljem SWOT analize ključne preporuke su sljedeće: kreditiranje, bolja organizacija čuvanja djece i potreba statističkih podataka. Sve ovo će pomoći ostvariti dugoročni cilj održivosti.

Ključne riječi

Hrčak ID:

130295

URI

https://hrcak.srce.hr/130295

Datum izdavanja:

1.6.2013.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 6.341 *