Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

Interes, učenje i postignuće

Rosanda Pahljina-Reinić ; Odsjek za psihologiju, Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci


Puni tekst: hrvatski pdf 230 Kb

str. 461-180

preuzimanja: 1.766

citiraj


Sažetak

U ovom su radu prikazana teorijska razmatranja i istraživanja interesa kao važne motivacijske varijable u obrazovnom okruženju. Prvi dio rada sadrži prikaz različitih konceptualizacija interesa i njegove uloge u učenju i prikaz načina mjerenja interesa. U drugom su dijelu rada najprije prikazana aktualna shvaćanja dinamike razvoja interesa. Nakon toga prikazani su rezultati istraživanja učinaka interesa na procese i ishode učenja. Postojeća istraživanja odnosa interesa s drugim motivacijskim varijablama kao što su samodjelotvornost, ciljevi postignuća i vrijednost zadatka, razmotrena su u kontekstu uloge interesa u procesima samoregulacije učenja i njihova doprinosa razumijevanju funkcionalnih odnosa između motivacije, učenja i emocija.

Ključne riječi

motivacija; situacijski interes; individualan interes; razvoj interesa; akademsko postignuće

Hrčak ID:

130663

URI

https://hrcak.srce.hr/130663

Datum izdavanja:

13.12.2014.

Posjeta: 4.063 *