Izvorni znanstveni članak
IDENTITET I IMIDŽ BOSNE I HERCEGOVINE IZ PERSPEKTIVE NJEZINIH TRIJU NARODA – ISTRAŽIVANJE MOGUĆNOSTI I PREPREKA NA PUTU BRENDIRANJA
Božo Skoko
orcid.org/0000-0002-4028-7128
; Fakultet političkih znanosti Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
Sažetak
Rad se bavi mogućnostima brendiranja Bosne i Hercegovine, odnosno fenomenom identiteta i imidža ove države te potencijalima i preprekama u stvaranju bolje percepcije BiH. Autor je proveo istraživanje javnoga mnijenja među građanima BiH, odnosno ispitanicima iz reda triju bosanskohercegovačkih naroda – Bošnjaka, Hrvata i Srba, u dva vala – 2010. i 2013. kako bi istražio kako oni doživljavaju identitet i imidž svoje države te kako sagledavaju potencijale i nedostatke na putu njezina mogućeg brendiranja. Istraživanje je pokazalo kako je većina građana uvjerena da postoje potencijali i prednosti koje mogu sva tri naroda održati na okupu te istodobno od Bosne i Hercegovine stvoriti međunarodno prepoznatljiv brend. Ti se potencijali najviše odnose na mentalitet i način života te prirodne ljepote i raznolikost.
Ključne riječi
Bosna i Hercegovina; identitet; imidž; brendiranje; Hrvati; Bošnjaci; Srbi
Hrčak ID:
133976
URI
Datum izdavanja:
19.12.2014.
Posjeta: 2.687 *