Izvorni znanstveni članak
PRIPREMA ZA MARKETING POSLOPRIMATELJA U VISOKOŠKOLSKOME POSLOVNOM OBRAZOVANJU
Zvjezdana Penava Brekalo
; Osijek, Hrvatska
Sažetak
Ovaj članak bavi se pripremljenošću studenata, kao budućih posloprimatelja, za prijelaz s fakulteta na tržište rada. Cilj istraživanja prikazanoga u ovome radu jest utvrditi u kojoj je mjeri studentska populacija upoznata s pripremom za nastup na tržištu rada tijekom studija poslovnoga obrazovanja na javnim sveučilištima. Usmjerenost obrazovne usluge na studenta kao korisnika iste zahtijeva od sveučilišta konstantne prilagodbe i inovaciju u cilju podizanja kvalitete obrazovanja kako bi se po završetku obrazovanja stvorila kvalitetna visokoobrazovana osoba koja će svojim radom doprinositi razvoju cijeloga društva. Nakon završetka studija osnovni problem s kojim se osoba susreće pri traženju posla jest kako sebe promatrati u kontekstu „proizvoda” koji treba biti plasiran na tržištu. Nalazi istraživanja ukazuju na nedostatna znanja o osobnome marketingu posloprimatelja u studentske populacije, što upućuje na potrebu za obrazovnim sadržajima kojima bi se već tijekom studija utjecalo na što bolju pripremu za izlazak na tržište rada.
Ključne riječi
marketing posloprimatelja; studenti; tržište rada; sveučilište
Hrčak ID:
133985
URI
Datum izdavanja:
19.12.2014.
Posjeta: 1.334 *