Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

PRIPREMA ZA MARKETING POSLOPRIMATELJA U VISOKOŠKOLSKOME POSLOVNOM OBRAZOVANJU

Zvjezdana Penava Brekalo ; Osijek, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 228 Kb

str. 183-200

preuzimanja: 324

citiraj


Sažetak

Ovaj članak bavi se pripremljenošću studenata, kao budućih posloprimatelja, za prijelaz s fakulteta na tržište rada. Cilj istraživanja prikazanoga u ovome radu jest utvrditi u kojoj je mjeri studentska populacija upoznata s pripremom za nastup na tržištu rada tijekom studija poslovnoga obrazovanja na javnim sveučilištima. Usmjerenost obrazovne usluge na studenta kao korisnika iste zahtijeva od sveučilišta konstantne prilagodbe i inovaciju u cilju podizanja kvalitete obrazovanja kako bi se po završetku obrazovanja stvorila kvalitetna visokoobrazovana osoba koja će svojim radom doprinositi razvoju cijeloga društva. Nakon završetka studija osnovni problem s kojim se osoba susreće pri traženju posla jest kako sebe promatrati u kontekstu „proizvoda” koji treba biti plasiran na tržištu. Nalazi istraživanja ukazuju na nedostatna znanja o osobnome marketingu posloprimatelja u studentske populacije, što upućuje na potrebu za obrazovnim sadržajima kojima bi se već tijekom studija utjecalo na što bolju pripremu za izlazak na tržište rada.

Ključne riječi

marketing posloprimatelja; studenti; tržište rada; sveučilište

Hrčak ID:

133985

URI

https://hrcak.srce.hr/133985

Datum izdavanja:

19.12.2014.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 851 *