Stručni rad
OBLIK I STRUKTURA POSLOVNOG PISMA
Ivana Vidak
orcid.org/0000-0001-6889-4512
; Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici
Sažetak
Svakodnevno poslovanje nezamislivo je bez komunikacije, bilo usmene bilo pismene. Cilj komunikacije je posredovati uspješno između dva sugovornika. Poseban osvrt će se dati na pismenu komunikaciju, kao vrstu komunikacije za koju je, da bi bila uspješna, potrebno, mnogo više vremena i razmišljanja nego što je to slučaj kod usmene komunikacije. U radu će se definirati poslovno pismo, kao prvi korak u uspostavi poslovne komunikacije te njegov sadržaj koji predstavlja obvezu i u pravnom smislu, pravila, struktura i vrste poslovnog pisma.
Ključne riječi
komunikacija; poslovno pismo; struktura poslovnog pisma; pravila pisanja poslovnog pisma
Hrčak ID:
134957
URI
Datum izdavanja:
26.6.2014.
Posjeta: 67.119 *