Ostalo
IMA LI POPULIZMA U HRVATSKOJ POLITICI? ANALIZA POLITIČKOG DJELOVANJA MILANA BANDIĆA I ŽELJKA KERUMA
Marija Matić
Puni tekst: hrvatski pdf 561 Kb
str. 167-181
preuzimanja: 1.634
citiraj
APA 6th Edition
Matić, M. (2014). IMA LI POPULIZMA U HRVATSKOJ POLITICI? ANALIZA POLITIČKOG DJELOVANJA MILANA BANDIĆA I ŽELJKA KERUMA. Polemos, XVII (33-34), 167-181. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/135747
MLA 8th Edition
Matić, Marija. "IMA LI POPULIZMA U HRVATSKOJ POLITICI? ANALIZA POLITIČKOG DJELOVANJA MILANA BANDIĆA I ŽELJKA KERUMA." Polemos, vol. XVII, br. 33-34, 2014, str. 167-181. https://hrcak.srce.hr/135747. Citirano 22.12.2024.
Chicago 17th Edition
Matić, Marija. "IMA LI POPULIZMA U HRVATSKOJ POLITICI? ANALIZA POLITIČKOG DJELOVANJA MILANA BANDIĆA I ŽELJKA KERUMA." Polemos XVII, br. 33-34 (2014): 167-181. https://hrcak.srce.hr/135747
Harvard
Matić, M. (2014). 'IMA LI POPULIZMA U HRVATSKOJ POLITICI? ANALIZA POLITIČKOG DJELOVANJA MILANA BANDIĆA I ŽELJKA KERUMA', Polemos, XVII(33-34), str. 167-181. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/135747 (Datum pristupa: 22.12.2024.)
Vancouver
Matić M. IMA LI POPULIZMA U HRVATSKOJ POLITICI? ANALIZA POLITIČKOG DJELOVANJA MILANA BANDIĆA I ŽELJKA KERUMA. Polemos [Internet]. 2014 [pristupljeno 22.12.2024.];XVII(33-34):167-181. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/135747
IEEE
M. Matić, "IMA LI POPULIZMA U HRVATSKOJ POLITICI? ANALIZA POLITIČKOG DJELOVANJA MILANA BANDIĆA I ŽELJKA KERUMA", Polemos, vol.XVII, br. 33-34, str. 167-181, 2014. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/135747. [Citirano: 22.12.2024.]
Sažetak
U većini predstavničkih demokracija slijedom brojnih društvenih promjena dolazi do pojave populizma. Iako se etimološki radi o dva slična pojma, oni se ipak uvelike razlikuju. U današnje je vrijeme populizam postao dio demokracije, odnosno pojava koja ukazuje na njezinu krizu, i Hrvatska nije iznimka. Stoga se u ovom radu kvalitativnom analizom sadržaja pokušalo odgovoriti na pitanje možemo li govoriti o populizmu u Hrvatskoj. Analizirale su se poruke u novinskim člancima i plaćenim oglasima u Jutarnjem listu, Večernjem listu i Slobodnoj Dalmaciji tijekom kampanje za lokalne izbore 2009. i 2013. u slučaju Milana Bandića i Željka Keruma, kao i cjelokupne kampanje svakog od kandidata. Analiza je pokazala da u njihovim porukama i oglasima postoje svi indikatori populizma pa možemo zaključiti da u Hrvatskoj postoji populizam.
Ključne riječi
predstavnička demokracija; populizam; izborna kampanja; kvalitativna analiza sadržaja
Hrčak ID:
135747
URI
https://hrcak.srce.hr/135747
Datum izdavanja:
15.12.2014.
Podaci na drugim jezicima:
engleski
Posjeta: 3.220
*