Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Osvrt na stilove učenja engleskog jezika u osnovnoj školi

Dragana Rajić
Danijela Šegedin ; Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet
Sanja Čurković Kalebić ; Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet


Puni tekst: engleski pdf 243 Kb

str. 237-253

preuzimanja: 1.045

citiraj


Sažetak

Ovaj rad obrađuje stilove učenja jezika prisutne kod hrvatskih učenika engleskoga jezika. Cilj istraživanja bio je dobiti uvid u omiljene stilove učenja grupe osnovnoškolaca te ispitati utječu li spol i uspjeh učenika na njihove omiljene stilove učenja. Upitnik korišten u ovom istraživanju je Learning Style Survey for Young Learners Cohena i Oxfordove (2001) koji ispituje 5 dimenzija i 11 vrsta stilova učenja. Zaključeno je da su omiljeni stilovi učenika neovisni, zatvoreni, globalni i auditivni stil te da postoje značajne razlike u nekim dimenzijama stilova učenja, ovisno o uspjehu i spolu učenika.

Ključne riječi

stilovi učenja stranoga jezika; dimenzije stilova učenja; učenici osnovnoškolske dobi

Hrčak ID:

136220

URI

https://hrcak.srce.hr/136220

Datum izdavanja:

12.1.2011.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.307 *