Pregledni rad
MOGUĆNOSTI I NAČINI JAČANJA BRENDA DUBROVNIKA UZ POMOĆ FILMSKE INDUSTRIJE I ORGANIZIRANJA DOGAĐAJA
Božo Skoko
orcid.org/0000-0002-4028-7128
; Fakultet političkih znanosti Sveučilišta u Zagrebu
Sažetak
Rad se bavi fenomenom brendiranja destinacija i istražuje načine i mogućnosti jačanja brenda Dubrovnika, kao najpoznatije hrvatske i jedne od vodećih europskih turističkih destinacija. Uz analizu trenutačne prepoznatljivosti i aduta u privlačenju turista, autor naglasak stavlja na mogućnosti koje pruža filmska industrija pa istražuje potencijale u kreiranju i organiziranju događaja. Smatra kako se kvalitetno mogu iskoristiti filmovi i serije koje se snimaju u Dubrovniku za dodatno privlačenje pozornosti i filmski inducirani turizam. Međutim, potrebno je strateško upravljanje tim promotivnim aktivnostima kako bi Dubrovnik zadržao svoj kulturni i povijesni identitet, a da se pritom ne pretvori u filmsku kulisu. Autor također u kreiranju i organiziranju događaja, koji će privlačiti globalnu pozornost i biti komplementarnim imidžem Dubrovnika, vidi goleme mogućnosti u jačanju brenda grada i njegove okolice.
Ključne riječi
Dubrovnik; brend, promocija; filmski turizam; događaji
Hrčak ID:
136527
URI
Datum izdavanja:
23.12.2014.
Posjeta: 4.917 *