Prethodno priopćenje
RODNI ASPEKTI MENTORIRANJA DJECE IZ PERSPEKTIVE MENTORICA I MENTORA
Marija Komar
; Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Sveučilište u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
Ivana Jeđud Borić
orcid.org/0000-0002-2375-4839
; Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Sveučilište u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
Sažetak
Cilj je ovog rada upoznati i opisati perspektivu mentora o iskustvima i doživljajima mentoriranja djece obzirom na rod. U radu je korišten kvalitativni pristup. Podaci su prikupljeni putem fokusnih grupa, intervjua te elektronskim putem, a obrađeni kvalitativnom tematskom analizom. Sudionici u istraživanju bili su mentori i mentorice uključeni u programu Mentori u zajednici koji se provodi pri udruzi Plavi telefon. Fokusne grupe provedene su s tri grupe sudionika: mentorima koji mentoriraju dječake, mentoricama koje mentoriraju djevojčice te mentoricama koje mentoriraju dječake. Rezultati istraživanja pokazali su da mentori i mentorice doživljavaju mentoriranje kao pozitivnu aktivnost te da imaju pozitivan stav prema programu. Pokazalo se kako rod djeteta ima ulogu u odnosu na iskustva mentoriranja, no mentori ne govore o izravnom utjecaju, već o kumulativnom učinku roda, dobi i drugih obilježja djeteta i mentora.
Ključne riječi
mentoriranje djece; rod; perspektiva mentorica i mentora; kvalitativno istraživanje
Hrčak ID:
136818
URI
Datum izdavanja:
25.3.2015.
Posjeta: 2.657 *