Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

RODNI ASPEKTI MENTORIRANJA DJECE IZ PERSPEKTIVE MENTORICA I MENTORA

Marija Komar ; Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Sveučilište u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
Ivana Jeđud Borić orcid id orcid.org/0000-0002-2375-4839 ; Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Sveučilište u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 442 Kb

str. 124-146

preuzimanja: 744

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 274 Kb

str. 147-169

preuzimanja: 482

citiraj


Sažetak

Cilj je ovog rada upoznati i opisati perspektivu mentora o iskustvima i doživljajima mentoriranja djece obzirom na rod. U radu je korišten kvalitativni pristup. Podaci su prikupljeni putem fokusnih grupa, intervjua te elektronskim putem, a obrađeni kvalitativnom tematskom analizom. Sudionici u istraživanju bili su mentori i mentorice uključeni u programu Mentori u zajednici koji se provodi pri udruzi Plavi telefon. Fokusne grupe provedene su s tri grupe sudionika: mentorima koji mentoriraju dječake, mentoricama koje mentoriraju djevojčice te mentoricama koje mentoriraju dječake. Rezultati istraživanja pokazali su da mentori i mentorice doživljavaju mentoriranje kao pozitivnu aktivnost te da imaju pozitivan stav prema programu. Pokazalo se kako rod djeteta ima ulogu u odnosu na iskustva mentoriranja, no mentori ne govore o izravnom utjecaju, već o kumulativnom učinku roda, dobi i drugih obilježja djeteta i mentora.

Ključne riječi

mentoriranje djece; rod; perspektiva mentorica i mentora; kvalitativno istraživanje

Hrčak ID:

136818

URI

https://hrcak.srce.hr/136818

Datum izdavanja:

25.3.2015.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.695 *