EFZG working paper series, No. 10, 2010.
Ostalo
Marketinška dimenzija društveno odgovornog poslovanja
Sažetak
Kroz utvrđivanje teorijskog okvira društveno odgovornog poslovanja, ovim radom je, uz integrativni
pristup, prikazana marketinška dimenzija tog poslovnog koncepta. Temeljem dodirnih točaka između
društveno odgovornog poslovanja i marketinga, stvorena je podloga za prikaz konkretnih aktivnosti koje
poduzeća može poduzeti ukoliko u potpunosti želi iskoristiti prednosti koje nosi integracija DOP-a u
strateški marketing.
Kako poslovne odluke donose članovi organizacije odnosno njeni zaposlenici, provedeno je konkluzivno
deskriptivno istraživanje koje je za cilj imalo utvrditi upoznatost studenata diplomskog studija
Ekonomskog fakulteta u Zagrebu s konceptom DOP-a. Na uzorku od 145 ispitanika utvrđeno je kako
studenti nisu u potpunosti upoznati s akterima, područjima i načinima primjene DOP-a te ga ne vide kao
ključnu odrednicu svoje karijere. Nedovoljna zastupljenost DOP-a u obrazovnom programu Ekonomskog
fakulteta u Zagrebu indikativno ukazuje na budućnost takvog načina poslovanja u republici Hrvatskoj.
Zbog višestrukih uloga koje pojedinac ima u društvu, ovim radom naglasak nije stavljen na njegovu
potrošačku ulogu, već na njegovu ulogu društvenog aktera u okviru koje donosi i poslovne odluke u kojima
je element obrazovanja od velikog značaja.
Ključne riječi
društveno odgovorno poslovanje; marketing; strateški marketing; uloga društvenog aktera; obrazovanje
Hrčak ID:
136961
URI
Datum izdavanja:
18.11.2010.
Posjeta: 4.672 *