Pomorski zbornik, Vol. 49-50 No. 1, 2015.
Izvorni znanstveni članak
Doprinos marketinških strategija u ostvarenju konkurentne ponude nautičkog turizma Republike Hrvatske
Romina Alkier
orcid.org/0000-0002-0898-2032
; Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Opatija, Opatija, Hrvatska
Danijel Drpić
; Privredna Banka Zagreb, Rijeka, Hrvatska
Vedran Milojica
orcid.org/0000-0002-0898-2032
; Primorsko-goranska županija, Rijeka, Hrvatska
Sažetak
Europsko turističko tržište je veoma izazovno, u pogledu razvoja novih kvalitativnih trendova, promjena u preferencijama turista koje se konstantno mijenjaju i povećavaju te traže brzu i pravovremenu
reakciju u pogledu unaprjeđenja ponude hrvatskog turističkog proizvoda i ostvarenja konkurentskih prednosti. Nautički turizam je jedan od sastavnih elemenata hrvatske turističke ponude te se njegovom razvoju mora posvetiti značajna pozornost s ciljem razvoja jedinstvenog i prepoznatljivog turističkog proizvoda koji će značajno pridonijeti kreiranju identiteta Hrvatske kao nautičke destinacije čija se ponuda temelji na očuvanim prirodnim posebnostima i bogatoj turističkoj tradiciji, s ciljem repozicioniranja cjelokupne turističke ponude Republike Hrvatske na turističkom tržištu kao visoko kvalitetne i inovativne ponude i ulaska u svijest potencijalnih turista kao ekološki svjesne destinacije sklone stalnim unaprijeđenjima turističke ponude, sukladno suvremenim turističkim trendovima. S ciljem ostvarenja prethodno navedenog, potrebno je poduzeti čitav skup adekvatnih marketinških aktivnosti u vidu osmišljavanja marketinškog plana, s ciljem unaprjeđenja trenutnog stanja i osmišljavanja novih elemenata (nautičke) turističke ponude te kreiranja i profiliranja njezinog prepoznatljivog imidža i brenda i ostvarenja konkurentskih prednosti na međunarodnom turističkom tržištu. Svrha rada je prikazati važnost marketinških strategija u unaprjeđenju nautičke turističke ponude, dok je cilj rada ukazati na važnost kreiranja marketinškog plana i marketinške strategije Croatica Nautica s ciljem perspektive daljnjeg razvoja nautičkog turizma Republike Hrvatske i ostvarenja konkurentskih prednosti na turističkom tržištu.
Ključne riječi
marketinška strategija; marketing plan; konkurentnost; nautički turizam Republike Hrvatske
Hrčak ID:
138213
URI
Datum izdavanja:
28.4.2015.
Posjeta: 3.589 *