Stručni rad
Važnost ekonomskog obrazovanja za unapređenje financijskog znanja
Iris Lončar
Zrinka Golemac
Sažetak
Problem financijske (ne)pismenosti spoznat je na međunarodnoj razini, pa tako i u hrvatskim okvirima, tek tijekom posljednjih dvadesetak godina. S obzirom na nisku razinu financijskog znanja velikog dijela stanovništva, te činjenicu da financijska edukacija nije dio svih nastavnih programa u Hrvatskoj, cilj ovog rada bio je ukazati na njezinu svrsishodnost i nužnost implementacije.
U radu se na uzorku populacije studenata prve godine preddiplomskih studija Odjela ekonomije i poslovne ekonomije Sveučilišta u Dubrovniku analizira razina financijskog znanja. Podatci dobiveni anketiranjem studenata obrađeni su deskriptivnim i neparametrijskim statističkim metodama. Analiza je rezultirala spoznajama da su studenti s prethodnim srednjoškolskim ekonomskim obrazovanjem na početku studija pokazali viši stupanj financijskog znanja, dok je na kraju prve godine studija značajno podignuta razina financijskog znanja svih studenata. Istaknuto doprinosi stavovima da bi obvezna financijska edukacija na svim razinama obrazovnog sustava imala pozitivne učinke ne samo za pojedince, već i za cjelokupno gospodarstvo.
Ključne riječi
ekonomsko obrazovanje; financijsko znanje; studenti ekonomije
Hrčak ID:
141101
URI
Datum izdavanja:
30.6.2015.
Posjeta: 2.024 *