Stručni rad
ULOGA SVEUČILIŠTA U OBRAZOVANJU ZA ODRŽIVO DRUŠTVO
Igor Matutinović
; CEMA-Centar za istraživanje marketinga d.d., Zagreb
Sažetak
Hrvatska kreće razmjerno kasno u proces obrazovanja za okoliš ili, cjelovitije rečeno, za održivo društvo. To, međutim, ne mora značiti beskonačno kaskanje za zemljama predvodnicama, već je to prvenstveno prilika da se uči na tuđim iskustvima. Dugotrajna iskustva skandinavskih zemalja i primjerice, [kotske, mogla bi poslužiti Hrvatskoj da izbjegne političke i organizacijske pogreške te da se što prije nauči, imajući u vidu da se ovdje radi o ulaganju u dugoročni prosperitet njezina stanovništva.
Nedavno istraživanje stavova stanovništva o zaštiti okoliša ukazalo je na visoku razinu ekološke osviještenosti ispitanika te spremnosti na ulaganje dodatnih napora u zaštiti okoliša. Da li Hrvatska ima i političku spremnost da odgovorno i sustavno pristupi obrazovanju za održivo društvo, ostaje tek da se vidi.
Ključne riječi
obrazovanje za održivo društvo; obrazovanje za okoliš; sveučilište; zaštita okoliša
Hrčak ID:
141624
URI
Datum izdavanja:
15.1.1998.
Posjeta: 1.303 *