Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

https://doi.org/10.15291/libellarium.v8i1.219

Tri „R“ u obrazovanju nakladnika

Ewa Jabłońska-Stefanowicz ; Library and Information Science Institute, University of Wrocław, Wrocław, Poland


Puni tekst: engleski pdf 5.479 Kb

str. 113-123

preuzimanja: 712

citiraj


Sažetak

Suvremena nastava treba biti stvarna, bogata i relevantna (real, rich, relevant). Promjene u tom smjeru razvidne su u poljskom visokoškolskom obrazovanju, a potaknute su zahtjevima tržišta rada, studentskim očekivanjima, potrebama za usvajanjem ciljeva bolonjskog procesa, te zahtjevima samog nastavnog osoblja. Uzimajući u obzir pad interesa za studiranje (koji je posebno vidljiv u području humanističkih znanosti), sveučilišta nastoje predstaviti svoju obrazovnu ponudu na najatraktivniji način kako bi se uspješnije natjecala s drugim sveučilištima, posebice onima iz područja tehničkih znanosti. Promjene se očituju na nekoliko razina: kroz odluke vlade, sveučilišta, fakulteta i instituta, i u svakodnevnom radu nastavnika. U radu se opisuju navedeni problemi u odnosu na obrazovanje u nakladništvu. Analizirane su mrežne stranice sveučilišta koja nude programe nakladništva te je detaljno predstavljena obrazovna ponuda LIS instituta Sveučilišta Wroclaw. Posebna je pozornost pridana nastavnim metodama i obrazovnim izvorima.

Ključne riječi

nakladništvo; obrazovanje; sveučilišta; tržište knjige; Poljska

Hrčak ID:

142370

URI

https://hrcak.srce.hr/142370

Datum izdavanja:

30.6.2015.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.404 *