Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

UPRAVLJANJE ODNOSIMA S KLIJENTIMA KAO TEMELJ IZGRADNJE KONURENTSKIH POZICIJA AGENCIJA ZA POSREDOVANJE U PROMETU NA TRŽIŠTU NEKRETNINA

Miodrag Bandur orcid id orcid.org/0000-0003-1670-9535 ; Bandur d.o.o.
Ivana Bandur ; Bandur d.o.o.


Puni tekst: hrvatski pdf 297 Kb

str. 73-83

preuzimanja: 2.038

citiraj


Sažetak

U Republici Hrvatskoj prema podacima Registra posrednika u prometu nekretninama pri Hrvatskoj gospodarskoj komori postoje 1.302 registrirane agencije, odnosno 2.086 agenta s položenim ispitom za posredovanje u prometu nekretninama, ali niti jedna od agencija u sadašnjem trenutku nema izgrađene sustave upravljanja kvalitetom usluga i upravljanje odnosima s klijentima (kupcima) nekretnina (CRM). Ovo je poražavajuće, jer izgradnja konkurentskih pozicija agencija, rast njihovog tržišnog učešća su nezamislivi bez postojanja minimalno ova dva sustava upravljanja. Rad polazi od spoznaja da je CRM kombinacija (miks ljudi, procesa i tehnologije) koji nastoji razumjeti klijente tvrtke. To je integralni pristup koji ima za cilj zadržati kupce i ojačati konkurentske pozicije tvrtke na tržištu.

Ključne riječi

nekretnine; odnosi s klijentima; tržišno pozicioniranje

Hrčak ID:

144031

URI

https://hrcak.srce.hr/144031

Datum izdavanja:

30.6.2015.

Posjeta: 3.330 *